11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
men om ni känner att det är mycket pengar så kanske det är bättre att göra den själv, så länge ni har planerat tillräckligt med tid till att göra dem :) för tänk vad ni kan göra för de pengarna annars liksom! blir ju en weekend på ett hotell om man letar noga :) men först och främst ska ni tänka efter vad ni ORKAR göra veckan ni gifter er! Ni ska må bra av det också och inte vara helt slut på dagen D :)
vi ska ha limepannacotta till efterrätt :)
Matlåda is the shit!! ;D
Future, vilken fin frissa! Lite åt samma håll som jag ska ha, fast jag ska ha någon fläta nånstans. Alla kommer att se att man gifter sig 2011 - flätans år ;)
Vi ska ha buffé, men jag blev ju lite nyfiken på dessa plankor? Var köper ni dem? Vi ska göra käket själva men det handlar ju mycket om att lägga upp och skära grönsaker och vi har satt föräldrar på det, så vi slipper.
Till efterrätt bakar syrrann och hennes dotter tårtor, de är jätteduktiga så det blir toppen. Typ mörkchoklad och hallon-tårta och en med bara bär. Och sedan har vi små chokladbitar till kaffet också, men inte både tårta och efterrätt, jag tycker det känns som om man äter i all evighet då. Jag vill ju partaja :D
Men matlåda är ju annars en variant av överväga? Eller korv å brööö, hahahahaha. Billigt i alla fall...
Men Jessika!!! Vi har samma klänning!!! Ha ha! Min e exakt som på bilden dock å original Alfred Angelo :D vad lustigt!!
Köpte den här på BT på köp och sälj, oanvänd m lappar kvar för 2700:-, har spenderat 200:- hos skräddaren för lite fix bara. Hoppas du visar upp bild sen, supernyfiken på hur den blir i grått!
Idag har vi börjat efterlysa dom som inte osat.. det är min syssling+flickvän+barn det ska min syster kolla, sen är det min farbror och det ska pappa kolla och sen är det m2bs syster och han har skickat ett sms så nu väntar vi på svar där..
Jag har börjat fundera mer över det här med festprogram verkar rätt pilligt och jobbigt, funderade på vad jag ville att vi skulle ha i dom och egentligen är det bara en presentation av gästerna och en meny typ. Så nu har jag en annan ide, om jag gör en liten skiss över borden och skriver kort om alla gäster och skriver ut på ett litet papper.. på ett annat papper skriver jag menyn sen tar jag ut det genom skrivaren här hemma och sätter i sånna här ramar från ikea som man kan sätta saker på båda sidorna:
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30151035/
och sen ställer en på varje bord typ tre på varje tunga då.. tror ni inte det räcker? det finns liksom inte tid ork intresse att göra festprogram och inte riktigt plats i dukningen heller..