11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
La just ut en tråd här på bt och letade efter en facebookstatus men äntligen hittade jag den själv och vill så klart dela med mig till er! :D
Vi tänkte skriva en inledning i vårt festhäfte typ tack och blabla ni vet, sen tänkte vi skriva lite om alla ettor.. typ:
Vi förlovade oss 10-10-10
1 år 1månad 1dag senare:
11-11-11 gifter vi oss
Det är 11 dagar innan m2b's födelsedag
det är 11 stenar i mina ringar
11 bord vid dukningen
Skriva om 11:11 fenomenet (att man kollar på klockan 11:11)
och så fick jag se den här statusen på facebook förra året men glömde av hur det var men den ska vi ha med..
Ta de två sista siffrorna i ditt födelseår..
Lägg till den ålder du blir iår..
Vad fick du för svar?
( nu får ni göra det och se vad ni fick för svar ;))
Ja det blev ju 111... Märkligt. Men vad kul med lite sådant plock i häftet, det kanske vi ska ha också. Bra idé där!
HannaSofia: Vi har också fått några nej. Eftersom det är en fredag så hade vi nog räknat med några trots att det faktiskt är mitt i höst/vintern och inte på sommaren, med semestrar och allt. Det mest underliga svaret är från m2b:s ena syskonbarn. Han är 24 år och har ingen familj och inget jobb men kunde ändå inte bestämma sig så långt i förväg så då fick det bli ett nej. Men allvarligt, vad är det för ursäkt? Tror han att man bjuder in till bröllop sisådär en kvart innan vigseln? Men han är så tråkig så det gjorde inget sa m2b och bara skakade på huvudet. Men visst är folk märkliga?
det var ett väldigt underligt svar ja! men jag tror de som tackat nej har en bra ursäkt, de ville verkligen komma så nu är jag snarare orolig att något hänt... men det får jag reda på inom sinom tid :)
Denna morgon är jag väldigt nervös, tänk om de kommer och hämtar mig idag?! Jag vet inte om jag riktigt har tid, haha... Lillgrabben fyller ett imorgon och jag ska göra tårtor tills dess... Jaja, jag har iaf gjort tårtbottnarna och fyllningen, att sätta ihop dem ska jag väl klara av imorgon bitti?! Det blir ju kanske inte ens idag... Det återstår att se...
jag har iiiingen aning alls när jag kan tänkas bli hämtad.. har funderat på att plocka på mig extrajobb på helgerna men det får vackert vara :) sitter och försöker komma fram till något men så fort jag kommer fram till något så känner jag mig dum för tänk om det INTE blir den dagen plus att om de nu har jobbat så hårt för att jag inte ska veta något så kan jag ju vara schysst att försöka att inte luska ut det. men jag är helt galet dödsnyfiken! ;D
Jag har inte ens tänkt på möhipperi. Kanske det blir något, kanske inte. Men jag tror det, fast har ingen aning när. Jag bor varannan vecka i Gbg och varannan i Södertälje så det måste bli på en Gbg-vecka eftersom de flesta av kompisarna bor där. Ja nu får man väl börja se sig över axeln hela tiden
Jag blev frågad igår "blir det ingen möhippa?" jag ba nej det hoppas jag inte! ;D ;D HAHA
Jag seriöst HATAR överraskningar så där, när jag fyllde 18 så var vi ett gäng tjejer som gjorde liknande möhippegrejer för varandra och jag ville seriöst inte ens vara hemma på min födelsedag, dom kom iallafall hämtade mig jag fick ögonbindel vi körde gokart (utan ögonbindeln hahaha) och hade picnic i en park helt ok.. min kompis fick fula kläder och en stol utsmyckad med diverse fula grejer att bära runt på hela dagen i skolan inte kul! :S :S
Fick ett överraskningskalas när jag fyllde 16, en av dom värsta dagarna i mitt liv helt seriöst.. jag fixar inte det där med överraskningar som ni förstår ;D
Kl 9 plingade det på dörren och äventyren började för mig!!! Nu har jag kommit hem och ska sova några timmar tills småttingarna börjar härja! Berättar mer senare, dagen har varit grymt rolig!!! :D
Blev hippad igår! Vilken dag jag hade! :)