• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Jessikad

Future mrs S: grymt fräsig bukett! Jag har aldrig sett något liknande - den var superfin. Dessutom blir den ju inte något problem att spara...

• Future Mrs S

Igår var vi och mätte mina ringar... den ena ringen (den som passar perfekt) stämmer med vår beställning men den andra ringen var åt h*lvete fel fel fel som vi iofs såg med blotta ögat men den ska vara 2mmhög och är 3,5mm hög!! Och lite mindre än den andra precis som jag misstänkte, nu ska vi alltså maila företaget och hoppas på att dom löser detta snabbt!!! håll tummarna ;)

• EA83

Sådär nu har jag bestämt mig för vigselring =) Äntligen!! Och jag har beställt den också! Lev 20/10 så det är bara att hoppas den är i rätt storlek och så :D Det blev en "passion" av någon anledning kan jag inte lägga in någon bild här... http://www.schalins.se/eng/show_serie.asp?serieID=10 andra raden första ringen är det i alla fall...

• Fossing77

EA: Den är så fin! En sån jag tittade på med, innan mamsen kuppade ;) Hoppas min ser ut så där ju :)

• Future Mrs S
    EA83 skrev 2011-09-27 22:08:55 följande:
    Sådär nu har jag bestämt mig för vigselring =) Äntligen!! Och jag har beställt den också! Lev 20/10 så det är bara att hoppas den är i rätt storlek och så :D Det blev en "passion" av någon anledning kan jag inte lägga in någon bild här... www.schalins.se/eng/show_serie.asp?serieID=10 andra raden första ringen är det i alla fall...
    jätte snygg!! :) blir det rött el vittguld? :)
  • Future Mrs S

slänger in en bild på mina nya ringar dom svarta strecken är för att jag inte vet vad som står i den ena och jag är trött och strök över i båda haha..

Men ni ser ju skillnaden på tjocklek :( har mailat idag så nu hoppas jag dom fixar detta snart.. sen är dom ju ganska "talliga" av fingeravtryck på bilden men jag <3 verkligen bara dom blir rätt.. ;)

• hannahsofia

ja jag ser verkligen skillnaden... hoppas allt löser sig! de var superfina annars! och din ring EA var också väldigt fin! jag ska hämta min på lördag, längtarrrr! :) ska ha en halvkupad guldring, halvallians med rosa öh... safirer TROR jag det är, är sämst på att komma ihåg vad stenarna heter!

• Jessikad

Vilka jättefina ringar, future Mrs S!  Du och jag har samma smak, det märker jag det... Både på ringar och "blommor".

Imorgon ska jag hämta våra ringar hos en kompis som är silversmed. Vi köpte 8 mm titanringar från USA och sedan har hon graverat namnen på insidan och datumet på utsidan, alltså 11:11:11.
    Så ingen av oss kommer någonsin att glömma vår bröllopsdag, hahahahahahah

Nu har vi haft sista OSA-dag, förra veckan och vi blir 58 personer. Men såklart är det ju en som inte svarat, hur svårt kan det vara? Hon gör alltid såhär och förra gången jag gifte mig så skulle  hon ta bilderna, men ringde två dagar innan bröllopet och sa att hon kanske inte kom för att hennes semester hade varit så tråkig! Så att hon suttit och häckat i en husvagn med sin sambo som hon blev trött på, det skulle jag lida för. Grrrr.
    Trodde hon kanske skärpt sig men inte. Dagen efter OSA-dagen fick jag messa och fråga om hon verkligen inte skulle komma. Ska man behöva??

Då bad hon om ett par dagars respit och jag sa att det fick hon. Det är en vecka sedan nu, och nu tänker jag inte fråga igen. Om hon dyker upp får hon väl få en plats i köket Obestämd
    Men visst är det dåligt?

Nu ska vi börja beräkna mat...tjohoo...
    Kram alla brudar!

• Future Mrs S
    Jessikad skrev 2011-09-28 11:34:05 följande:
    Vilka jättefina ringar, future Mrs S!  Du och jag har samma smak, det märker jag det... Både på ringar och "blommor".

Imorgon ska jag hämta våra ringar hos en kompis som är silversmed. Vi köpte 8 mm titanringar från USA och sedan har hon graverat namnen på insidan och datumet på utsidan, alltså 11:11:11.
    Så ingen av oss kommer någonsin att glömma vår bröllopsdag, hahahahahahah

Nu har vi haft sista OSA-dag, förra veckan och vi blir 58 personer. Men såklart är det ju en som inte svarat, hur svårt kan det vara? Hon gör alltid såhär och förra gången jag gifte mig så skulle  hon ta bilderna, men ringde två dagar innan bröllopet och sa att hon kanske inte kom för att hennes semester hade varit så tråkig! Så att hon suttit och häckat i en husvagn med sin sambo som hon blev trött på, det skulle jag lida för. Grrrr.
    Trodde hon kanske skärpt sig men inte. Dagen efter OSA-dagen fick jag messa och fråga om hon verkligen inte skulle komma. Ska man behöva??

Då bad hon om ett par dagars respit och jag sa att det fick hon. Det är en vecka sedan nu, och nu tänker jag inte fråga igen. Om hon dyker upp får hon väl få en plats i köket Obestämd
    Men visst är det dåligt?

Nu ska vi börja beräkna mat...tjohoo...
    Kram alla brudar!
    Åhh vilken tur ni har med en vän som är silversmed! :D :D ska du ha "bara" en ring då? 

Det här med osa jag stör mig så in i h*lvete på det alltså!!!! Jag tycker verkligen din vän beter sig så oengagerat så egentligen borde hon inte ens varit bjuden från början :(

Vi har flera som inte osat och jag tänker fan inte tjata på dom ok min morfar har inte osat och honom förlåter jag haha, men annars! Typ m2b's SYSTER har inte osat!! Min farbror har inte osat.. min syssling+tjej+son har inte osat.. sen har det varit flera som ringt nu i sista sekund liksom. Vi har sagt 1 oktober så dom har ju någon dag till på sig att osa men sen är fan den här butiken stängd! ;D 

M2b's syster har liksom frågat mig om möhippan och så där (hon trodde att JAG skulle fixa den) så jag tror att hon tänkt komma men osar hon inte får hon fan skylla sig själv... :/

Nu har jag näääästan gnällt klart om osa :D Sist men inte minst jag ångrar att vi inte skickade med osa-lappar som alla skulle skicka tillbaka istället för att ringa.

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?