11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Ja, 370:- fick jag ge för min, men iom att jag betalade med paypal så kändes den gratis, då jag satte in pengar där för länge sedan =) plus att sambon slipper se hur mycket den kostade :D Men har jag otur så får jag ju lov att köpa en ivory någon annan stans och då blev det genast att kosta ner pengar...
I alla fall så fick jag svar i natt att jag kommer få 10 nya askar skickade till mig idag, hoppas de kommer snabbt =) Skönt med en seriös säljare som kompenserar sina kunder =)
Nu vet jag i alla fall att de har min storlek om jag behöver beställa =) Så tack för det tipset =)
Fossing: Åh vad fina de blev! jag blev så sur på calligraphen med deras jäkla frakt och alltannat kostnader, så till slut sket vi i dem, men ack vad fina de är!
EA83: vilken tur att de kunde skicka kompletterande! vart köpte du dem?
hmm... man kanske ändå skulle skriva ihop något om gästerna då... men hur vet folk vem som är vem? ska man ha bild med eller en hel bordsplacering eller hur gör man då? eller skriver man bara namnen?
Fossing: jättefina chokladbitar!
Jag har inte ens börjat kolla på underkläder ännu. Jag har läst att i vissa av kinaklänningarna så är det "inbyggt" så jag tänkte vänta och se hur min ser ut.
Men eftersom de har kinesisk helgdag i 10 dagar så får jag inte se klänningen förrän den 10 oktober, när de lovat i mitten av september! Jag blir tokig! Som om att de inte visste att de hade helgdag eller?
Som tur var skrev jag att jag ville ha hem klänningarna till den 20 oktober för att vara på den säkra sidan, så jag hoppas verkligen att de är här till dess... Man kan ju bli gråhårig för mindre...