• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • hannahsofia

sitter och funderar över festprogrammen, hur ska ni ha era? :)

• jenniejummie
    hannahsofia skrev 2011-09-19 21:28:06 följande:
    sitter och funderar över festprogrammen, hur ska ni ha era? :)
    FÖRHOPPNINGSVIS så blir det vikta A4...går det åt h*****e så blir det hela A4 m tryck på en sida... Förvånad
    Det är ett jäkla hästjobb, shit vad timmar jag har lagt ner på det där programmet, ska ha ett till de vuxna och ett till barnen. Jag hoppas att det blir bra i slutändan...vet inte riktigt vad jag ska göra annars....tryckeri känns för dyrt för vår budget.
  • jenniejummie
    Future Mrs S skrev 2011-09-18 18:00:15 följande:
    Är SÅ nöjd med mitt "pyssel" älskar när man kan hitta på små saker som kostar typ ingenting och ändå blir så bra :D (skrytapa)

Iallafall igår gjorde jag egna sockerbitar.. hjärtformade så klart.. gjorde några vita sen kom jag på att jag självklart var tvungen att färga dom röda så de matchar färgtemat!! Sagt och gjort, jag gjorde typ 50 sockerhjärtan att ha till kaffe/te.. mysigt tycker jag.. :)

ÅÅå vad fina, hur har du gjort dem??
  • Fossing77

Mrs S: vafan?!? Vad händer då?

• EA83

Vi tänkte också ha A4 vikta på mitten så det blir långa program... Läste ett tips att sy raksöm i mitten, så det ska jag göra bara jag hittar guldfärgad sytråd =) Jag har dock inte börjat skriva in nått i datorn alls, så vi får se hur det går... Men för enkelhetensskull tror jag att jag kommer ha bordsplaceringen i mitten :)

Future Mrs S: Då måste de ju kunna göra om och göra rätt tycker man! Men jättejobbigt att det inte blev rätt från början!!! Dåligt!

• hannahsofia

ah, ja vikta a4 är vi inne på med... vad ska ni ha i dem? m2b tycker att det räcker med ett enkelt vikt a4, vilket det kanske gör men jag vet inte riktigt vad vi ska ha i...

• EA83

Ja, vad har vi spånat på... Menyn, presentation av gästerna, bordsplaceringen, någon all-sångs-låt ska vara med, lite samtalsämnen, ev typ statestik på festen typ 50% är släktingar, 20% barndomsvänner etc... Sen kommer jag inte ihåg vad mer vi pratat om...

• EA83

Min wonderbra kom med posten igår och idag hämtade jag ut den och den passar! =) Tjiho!! Nu gäller det bara att åka in och prova den tillsammans med klänningen och hoppas det ser bra ut! Och hoppas klänningen är tjock nog att det inte gör nått att bhn är svart (ööö tänkte jag alls?! nej, tror inte det... den slank med i min supersnabba ebay shopping här om kvällen...) =)

• Jessikad

Jaha, så skulle jag få se bilder på klänningen (från Kina) i mitten på september och nu säger de att jag får bilder senast 10 oktober??! WTF!
    Jag mejlade och sa att jag var mycket beviken (man får ju ta det lugnt med asiaterna) och att jag ville ha bilder NU!
    Jag blir tokig eftersom man inte kan göra annat än att mejla och hoppas att man inte blir blåst...
    Det är dragons orient förresten, om någon har erfarenheter från dem?

Så jag förstår precis om ringarna! Man har förväntat sig en sak och sedan blir det helt annorlunda...

Arrrg Jessikad idag...

• Fossing77

EA: vilken modell köpte du? Jag köpte ju en med häromdagen ;) vafan den nu hette... Strapless lace nånting kanske? ;)

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?