• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Fossing77

Ser du min profilbild? :) var lite inblandad där ;) de ska tydligen komma på bröllopet för lite uppföljning. Vår dj har kontaktat dem och de blev tydligen glada för ingen annan hade kontaktat dem efter kampanjen. Jag gissar det kommer en fotograf och kanske ett par frågor per telefon efteråt, men jag har faktiskt ingen aning km vad de tänkt sig :)

• Jessikad

Ja, där ser man! Vad kul!
    Jag har kompis på Aftonbladet som ska trycka löpsedlar som vi kan sätta upp i lokalen vi ska vara i. Vi har ju känt varandra i 21 år så vi har några riktigt snygga 80-talsbilder som vi tänkte använda ;) Typ "Så träffades de" och "10 år senare" och någon från nutid. Det kan vara lite kul.

Då lär jag väl läsa om dig sedan då!

• jenniejummie

Wwwwwiiiii!!!!

Har varit och testat livet till min klänning idag...omg, den kommer bli jääääätefin.....såååå spännande.
    Nu är det på G!
    Vi har även bestämt vilken vals vi ska ha.
    är det inte snart bara 50 dagar kvar?!!

börjar få myror i brallan
    Kräks

• Jessikad

På fredag måste det väl vara 49 dagar, 7 veckor, så på torsdag så är det 50! Jiiihooo!

• EA83
    Future Mrs S skrev 2011-09-18 18:00:15 följande:
    Är SÅ nöjd med mitt "pyssel" älskar när man kan hitta på små saker som kostar typ ingenting och ändå blir så bra :D (skrytapa)

Iallafall igår gjorde jag egna sockerbitar.. hjärtformade så klart.. gjorde några vita sen kom jag på att jag självklart var tvungen att färga dom röda så de matchar färgtemat!! Sagt och gjort, jag gjorde typ 50 sockerhjärtan att ha till kaffe/te.. mysigt tycker jag.. :)

Vilka underbart fina sockerbitar!!! *önskar att jag också hade sådanna fina formar!!* MEN jag måste göra klart
    MÅSTE grejerna först, så som bordsplaceringsgrejset... Är det ok att sno detta förrensten? Om jag nu hinner... :D
  • Fossing77

Jessikad: jag har 8 st av de gigantiska löpen från frieriet här. Fick dem efteråt. Inte nåt man lätt slänger upp på en vägg ;)

• Jessikad

Fast jag får nog inga gigantiska utan i vanlig storlek...

• Fossing77

Det e nog tur, de stora e hiskeligt stora ;)

• Future Mrs S

loggar in för att säga att jag fått mina ringar...... dom är olika tjocka!!!!!!!!!!!är så jävla besviken!!!!%% kollade ordern och det är inte vi som gjort fel men ändå så jobbigt.. annars var dom jätte fina.. jag som inte skulle se vigselringen innan blev tvungen nu.

• hannahsofia

men va?! då får de väl göra om dem utan någon som helst mankemang eller kostnad?!

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?