11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Ett par frågor.....
Hur länge har ni varit tillsammans med era blivande?
Är ni förlovade?
Och isf hur länge har ni varit förlovade?
Jag är inte så nervös ännu, känns helt okej faktiskt! Mest nervös blir jagnär jag inser att jag ska stå där i förrummet till kyrkan och höra klockorna ringa och veta att NU ska vi gå in! Fast det pirrar mest massa i magen, inte så nervös :)
Ang möhippan så har jag så mycket annat att fixa så jag hinner inte tänka på den så värst mycket ^^ men visst har jag märkt lite, hon som håller i det är vääääldigt dålig på att ha hemlisar för mig men hon är så duktig! Har sett spännande papper och grejer, fast bara där det står HÄÄÄÄMLILGA PAPPER på :D
Skitsnyggt med runda bord! Det ville vi helst ha men det går tyvörr inte i lokalen vi ska ha, men vi spiller inga tårar på det ;)
Och svar på dina frågor jenniejummie:
Vi gifter oss på vår 3-årsdag och förlovade oss på vår 2-årsdag för vi ville hålla på traditionen att gifta sig inom ett år ;D
Vi har varit ihop sen mars 2005, förlovade sen 29 maj 2010 och håller nästan traditionen om giftermål inom ett år. ;)
Min möhippa kommer, å jag tror jag vet datum med ;) har absolut inte snokat, å ville inte göra det heller, men en av mina smarta polare la upp en kommentar om när hon skulle på möhippa i en public group på facebook å då dökt det ju upp i min news feed... Jag vet ingen annan hon känner som ska gifta sig nu omkring så det lär ju vara min hippa hon pratar om... Så det var ju lite tråkigt... jag hade hellre blivit överraskad. Men men.. jag får leva på att Calle blev så toköverraskad av sin svensexa ;)
Vi rimmade om resepresentkort på vår sida, vi har sååå mycket prylar så vill folk prompt köpa nåt så tyckte vi det var bättre. Vill de inte köpa nåt så går det lika bra :) Vi vill ju mest av allt ha deras sällskap :)
www.jennyochcalle.skagiftasig.se :)
Jag kom på att jag ska ju ha ett band i midjan på klänningen och det har jag inte skaffat än! Lite panik över vad jag ska köpa, har sett låååååånga fina med rosett i bak på ebay, men på etsy har dom ju så fina med pärlbroderier på... det är extremt lätt att handla för mer än man tänkt sig känner jag men vill ju ha något fint oxå.. :/
Googlade om jag kunde brodera pärlorna själv, glöm det!! ;D Så sitter jag och kollar på etsy och ba "åhh kanske skulle ha ett matchande headband oxå..." jag har ju bara två tiaror och en "kam" och två slöjor redan.... :S
Jag hade med tanken åt cupcakes istället för tårta men det ville inte fästmannen alls, han vill mycket hellre ha en traditionell tårta och mig kvittar det rätt mycket så vi kör på hans linje här :)