• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Future Mrs S
    hannahsofia skrev 2011-09-11 13:07:51 följande:
    Future mrs S: ah, ja det är sinnessjukt svårt att hitta snygga billiga underkläder i detta lilltuttade land! själv hittade jag himmelriket i prag, där fanns stora storlekar och de var så perfekta så det vara att plocka ner från hyllorna och köpa direkt utan att prova för de passade ändå! fick ett gammelrosa set för en hundring som jag ska ha under, så himla fint!

Malois: har ni funderat något på gran canaria/annan kanarieö? soligt och fint och utan oroligheter! :)
    Åhh jag hittade en hel del när vi var i London i februari men då tyckte jag det var lite tidigt så jag köpte inget som inte kommer synas igenom... :( 

fossing: nej va gulligt!! :D får man fråga vad det kostade med ettiketterna? ja som inte ska köpa mer hahaha 
  • hannahsofia

hahah vilken rolig idé med chokladen! :) vi har fått jättefå svar, har sista datum att svara den 1e... det stör mig en del men de har ju ändå ett tag kvar å sig :) men så tror jag att många tänker "aja, vi brukar ju prata om hennes bröllop så hon vet ju att vi kommer!" fast det tycker jag inte är tillräckligt... men helt ärligt, så jäkla svårt är det väl ändå inte att säga om man kommer eller inte?

vi har bokat vår bröllopsresa idag tjohooo! blir 14 dagar på maldiverna, ett all inclusive-hotell ååååh vad jag längtaaaar! :D

• Fossing77

Etiketterna kostar just nu 32:-/ark :) 21 etiketter/ark :) så jag köpte 5 ark ... Inte direkt dyrt men kul ;)

• EA83

Fossing: Du verkar ha många små detaljer som kommer göra ert bröllop väldigt personligt och fint! =)

hannahsofia: Det är irriterande med folk som inte kan säga om de kommer eller inte!! Vi hade OSA 1/9 så de allra flesta har svarat, några vet inte om de kan ännu pga kurser och så och det känns helt ok att de svarar när de kan! Andra är det bara dålig stil om de inte svarar, eller de kan ju ringa och säga, jag kommer gärna men jag måste invänta besked från....

I helgen var vi ner till Tyskland och inhandlade öl/cider/läsk/ramlösa/avec till bröllopet, SÅ SKÖNT att den posten är avklarad!!

• Future Mrs S
    hannahsofia skrev 2011-09-12 19:00:59 följande:
    hahah vilken rolig idé med chokladen! :) vi har fått jättefå svar, har sista datum att svara den 1e... det stör mig en del men de har ju ändå ett tag kvar å sig :) men så tror jag att många tänker "aja, vi brukar ju prata om hennes bröllop så hon vet ju att vi kommer!" fast det tycker jag inte är tillräckligt... men helt ärligt, så jäkla svårt är det väl ändå inte att säga om man kommer eller inte?

vi har bokat vår bröllopsresa idag tjohooo! blir 14 dagar på maldiverna, ett all inclusive-hotell ååååh vad jag längtaaaar! :D
    Vi har oxå sista osa 1oktober.. dom flesta har osat men dom allra flesta tänkte inte göra det utan sa bara till oss "vi kommer måste vi ringa ändå?" :S Folk beter sig som om dom aldrig varit bjudna på något förut ;D Endel har smsat och det är väl ok antar jag men jag skulle själv inte göra det!!! Blir jag bjuden så ringer jag, det kan ju hända att man ska få någon info eller så... Usch störigt tycker jag.. :( 

och Maldiverna jag är avundsjuk så jag nästar kissar på mig hahahaha!! :D Gud va msyigt! åker ni direkt efter bröllopet? :)

------------------------
    fossing: men åhh det var verkligen inte farligt dyrt, nu vill jag köpa hahaha.. m2b kommer slå ihjäl mig ;D 
  • Future Mrs S
    EA83 skrev 2011-09-12 19:42:30 följande:

Fossing: Du verkar ha många små detaljer som kommer göra ert bröllop väldigt personligt och fint! =)

hannahsofia: Det är irriterande med folk som inte kan säga om de kommer eller inte!! Vi hade OSA 1/9 så de allra flesta har svarat, några vet inte om de kan ännu pga kurser och så och det känns helt ok att de svarar när de kan! Andra är det bara dålig stil om de inte svarar, eller de kan ju ringa och säga, jag kommer gärna men jag måste invänta besked från....

I helgen var vi ner till Tyskland och inhandlade öl/cider/läsk/ramlösa/avec till bröllopet, SÅ SKÖNT att den posten är avklarad!!

Skönt nu när man kan boka av såna grejer! :) vi har köpt all läsk+loka+brudskål+avec så det är öl+vin kvar men det ska en bekant köpa i Tyskland åt oss i oktober :)

• hannahsofia

nej, jag fattar inte varför det är så svårt att svara på en så enkel men ändå så viktig grej, och som du säger Future Mrs S så är det bara irriterande och dålig stil... men men! ska inte säga något ännu, de har ju ett par veckor på sig till :)

vi åker den 13 november och sen går flyget hem den 28e! så lite tid har vi till att fixa ihop packning och öppna presenter men ändå komma iväg i tid. :) hahah det känns så absurt att säga att vi ska åka dit, det är ju ett sånt där låtsasland som man bara pratar om men som man inte riktigt tror på finns! ska bli spännande att se det sen dock!

jag tänkte sen efteråt, när vi alla gift oss, ska vi visa bilder för varandra då? antingen här eller via någon blogg gör ju ingen skillnad, men jag blir ju så nyfiken på hur allt kommer att bli efter allt prat här! :)

• Fossing77

Klart vi måste få se bilder!! ;)

EA: jag försöker hitta på små detaljer som är väldigt vi, men utan att de kostar skjortan och jag är rätt nöjd med många av dem. Chokladen idag var helt oplanerad och jag tänker inte säga nåt till Calle innan ;) bara se till att de kommer fram med kaffet efter middagen ;) nåt kul måste jag ju få ha när han tagit planeringen av festen ifrån mig ;)

• Fossing77

Åh, mormor ringde. De kan inte komma för det kan vara dåligt väder i november... De bor i Lidköping herregud! Tåg så slipper man köra? Nä suck! De kan gott vara hemma ;)

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?