• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Future Mrs S
    Smillr skrev 2011-09-07 19:54:42 följande:
    Future mrs s: förlovningsringen är likadan som vigsel ringen, fast utan stenarna. Ville ha det klassiskt och enkelt, med lite bling.
    skitsnyggt! Jag gillar enkelt och jag gillar bling hahaha.... jag gillar nog egentligen allt iofs ;D kanske därför jag hade så svårt att välja själv ;)
    Men nu är mitt val gjort!
    Det blev den här kombinationen fast en större sten i mitten med en mindre på varje sida..
    samanlagt 11 stenar så klart!!
    ;D

!Men jag ska ha dom tvärtom, ringen med stenar på sidan utåt! 

• Fossing77

Vackert mrs S!! Men vi får nog lov att få en tjuvkik på din m2b nån gång ;) just nu e han ju bara en kropp :D

• hannahsofia

sjukt snygga kläder på m2b! nu har vi iaf bokat cateringfirman, imorgon ska vi försöka hinna med lite Lets dance Vals framför teven! ^^

sitter och funderar lite på olika dekorationer och har bestämt om helt när det kommer till dukar. funderade på att ha vita dukar med rosa löpare men är rädd att det blir lite för mycket, lite för puttinuttigt. så jag funderar istället på om man skulle ha något tyg som liknade våra inbjudningskort typ beiget tyg eller juteväv och matcha det med femarmade ljusstakar och rosa rosor i små vaser... blir lite mer lagom liksom :)

jag sitter och känner mig stressad över att jag inte känner mig stressad haha!

• Fossing77

Juteväv är fint! :) vi ska ha vita dukar, en krokhasselgren med några få röda blommor, gröna strån och murgröna. Sedan blir det silverljusstakar till det :)

• hannahsofia

Oh det låter fint! det är vackert med mycket växter och grönt, även om det är lite svårt att få fatt i den 11e november :)

• Fossing77

Krokhassel har mamma i trädgården och murgröna och steelgrass finns ju alltid. Någon form av röda blommor med :)

• EA83

Så roligt det är att se bilder från er alla! Igår prov åt vi maten och bestämde menyn så när som på vilket vin vi ska ha till huvudrätten. Sjukt nöjd är jag med maten och personalen! Imorgon natt åker vi till Tyskland och på söndag fm shoppar vi på Gekås :) jag ska inte ha så mycket till bröllopet på Gekås, det jag vet är marshaller, avec glas, glas till kvällen samt handdukar att ha på toaletterna... bara jag inte glömmer något viktigt där, för långt att åka tillbaka igen...

• Future Mrs S

hannahsofia: jutväv låter fint! Romantiskt liksom.. :) vå dukning blir nog egentligen väldigt modern fast jag älskar shabby och hade gärna haft allt i vitt+silver typ ;D 

-------------------------------------------------------------------------------------
    Fått igenom något sånt friskvårdsgrejs från extraknäcket, vilket betyder att jag får tillbaka pengarna jag lagt på gymmet sedan ett år tillbaka retroaktivt GÖTT!!! Vet inte än hur mycket jag får, har ansökt för hela summan som är typ 4500:-  DET hade varit riktigt gött att få tillbaka allt känner jag, men det vågar jag inte hoppas på ;)

• fabbis63

Hej! Vi gifter os denna dag också fast klockan 11:11 så allting blir 11 :))

• Future Mrs S
    fabbis63 skrev 2011-09-08 13:26:01 följande:
    Hej! Vi gifter os denna dag också fast klockan 11:11 så allting blir 11 :))
    Välkommen till tråden! :D 
    Vi funderade oxå på klockan 11.11 men det kändes lite tidigt för dom som har långt att åka.. men super bra tid ju! :D Vart gifter ni er? 
Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?