• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Future Mrs S

Västen är nålad i sidorna och i ryggen, han var tvungen att ha xl över axlarna så mindre kunde han inte ha men hur trevlig som helst kvinna som äger stället syr in xl så den passar m2b.. :) Sen är skjortan alldeles förstor oxå, han ska ha en som är två storlekar mindre men knappen i halsen ska flyttas lite men då blir den inte så förbannat pösig på armarna och runt magen, vad är det för konstigt sätt att mäta storlek på skjorta förresten? bara mäta halsmåttet? :S 
    Kavajen fick jag inte med på bild men den kommer han nog ändå bara ha i kyrkan.. ;D
  • Future Mrs S

btw fossing kristinaboden i skövde har samma pris! 1200:- för smoking!

• Future Mrs S

Jag MÅSTE välja ringar idag! jag kan inte bestämma mig.. försöker tänka att ångrar jag mig om något år är det inte hela världen.. jag vill ha en ring som är jag liksom, men det är svårt att veta vad som är "jag" om 5.10.15- eller 30 år!! :S 

• Fossing77
    Future Mrs S skrev 2011-09-07 13:05:01 följande:
    Jag MÅSTE välja ringar idag! jag kan inte bestämma mig.. försöker tänka att ångrar jag mig om något år är det inte hela världen.. jag vill ha en ring som är jag liksom, men det är svårt att veta vad som är "jag" om 5.10.15- eller 30 år!! :S 
    Kör något enkelt och stilrent, stenar kan man alltid lägga till eller byta ut framöver... Eller helt enkelt smida om ringen om man brutalt ändrar smak framöver :) Det kommer ju ändå alltid vara ringen du fick liksom :)
  • Smillr

Har hämtat min vigselring idag, den är så fiiiiiin Glad kommer inte kunna låta bli att smygprova den.....

Det är den ringen som är i min avatar. FU b002.  Hjärta

Har bestämt meny och har fått hindersprövningen, ska ringa vigselförrättaren i morgon.

• Fossing77

Det enda jag kan göra med mina ringar är att berätta vad jag vill ha för gravyr jag vill ha... Får inte se den förrän på dagen ju...

• Future Mrs S
    Smillr skrev 2011-09-07 17:52:54 följande:
    Har hämtat min vigselring idag, den är så fiiiiiin Glad kommer inte kunna låta bli att smygprova den.....

Det är den ringen som är i min avatar. FU b002.  Hjärta

Har bestämt meny och har fått hindersprövningen, ska ringa vigselförrättaren i morgon.
    åhh va spännande!!! :D den ser jätte fin ut på bilden! vad har du för förlovningsring?

Fossing: Tack, visst har han ett gulligt ansikte ;D HAHA.. men seriöst där har han typ 20 nålar i västen och skjortan är ju jätte stor i ärmarna, hoppas det blir bra sen bara, får hämta kläderna på tisdagen så om något behöver fixas så hinner hon nog det. På bilden ser han så liten ut, han skulle döda mig om han visste att jag la upp den här ;D;D HAHA!

Sitter just i detta nu och skickar efter ringarna, det blir en ny förlovningsring oxå, min tredje sen 10-10-10 ;D Väntar bara på att m2b ska fylla i graveringen i vigselringen den ska inte jag få se nämligen ;D slänger upp bilder sen på vilka det blev.. 
  • Smillr

Future mrs s: förlovningsringen är likadan som vigsel ringen, fast utan stenarna. Ville ha det klassiskt och enkelt, med lite bling.

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?