11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Tjoho! Julafton i brevlådan idag! :)
En superfin korsett och alla mina sidenband är levererade plust ett nummer av Allt om bröllop! Ikväll kommer m2b hem från jobbresa och då ska vi smaska tårtprover och jag ska snoka tidning. Mysigt!
Imorgon ska jag på sittning på studentkåren, med massa gamla som liksom jag suttit i kårstyrelsen någon gång från 1982 och framåt, vi blir nog ca 30 stycken i år. Ska bli jättekul! Vi ses en gång om året och äter middag och festar med de nya studenterna som har sista nollningsdagen samma dag. Superkul! Måste dock hålla mig i skinnet då det är svensexa på gång på lördag och jag ska ha barnen själv. ;) Får hit mina två tärnor och vår solist att hålla mig sällskap och vi ska prova hela min outfit då :) Samt åka till stan och (förhoppningsvis) köpa morgongåvan till C. :) Tjoho igen! :)
Så..
Mina ringar är beställda och ska skickas nästa vecka, spännande!! :D
Solist är fixad, m2b's bror ska spela och en vän till honom ska sjunga, jag har aldrig hört henne men ska få en youtubelänk så vi kan se/höra något iallafall.. tvivlar iofs inte på att det blir superbra! Hon ville ha resekostnader+lite till, hon verkar bo ganska nära.. vad ska vi ge då? vill inte verka snåla men budgeten är ju tajt liksom... :/
Min bolero har äntligen kommit! Det är inte den snyggaste jag sett men absolut godkänd och för typ 60:- så är jag ubernöjd ;D
Nästa grej är att boka vigselsamtal :)