• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Fossing77
    Future Mrs S skrev 2011-09-13 14:38:41 följande:
    hannahsofia: Gud va skönt att det är fixat nu iallafall jag hade stressat ihjäl mig.. skulle lämna ett blodprov igår och var två minuter sen jag var seriöst så stressad att jag hoppade ur bilen innan det stannat och sprang in och mer eller mindre tacklade första bästa människa jag såg för att få ge blod HAHA jag utnämner mig själv till världens minst stresståliga människa ;D 

Jag pluggar ju på distans så jag kan förhoppningsvis se till att jobba undan i förväg annars får jag göra något senare än vad jag egentligen ska, skönt att alltid kunna flexa men det är tråkigt att alltid vara hemma oxå ;D

fossing: Den är skitsnygg den korsetten men skulle inte passa mig alls... :( skulle se ut som ett våp alternativt sån saloonslampa i någon westernfilm HAHAHA ;D jag behöver något som liksom blir mer skillnad mellan bröst och mage och absolut axelband.. jag vet jag är värsta krångelfian ;D

Idag hade jag egentligen tänkt provbaka tårta men jag har världens huvudvärk för andra dagen i rad så jag fick göra äppelpaj och päronbakelser istället, det är gudsonens dopdag idag så jag "måste" göra mig till lite iallafall ;D  
    tro mig, det e hysterisk burleskvarning på den ;D men vad ska man göra... jag BEHÖVER tutta upp mig för att fylla ut klänningen så det e bara att snöra in sig ;D
  • Future Mrs S
    Fossing77 skrev 2011-09-13 15:45:31 följande:
    tro mig, det e hysterisk burleskvarning på den ;D men vad ska man göra... jag BEHÖVER tutta upp mig för att fylla ut klänningen så det e bara att snöra in sig ;D
    Haha burlesk är snyggt men jag skulle inte känna mig bekväm med det nu alltså ;D 
    Ja men det är ju bra i det här fallet, hellre bygga på lite för det är svårt som fasen att börja hyvla bort lite tutte med osthyvel liksom ;D; D; D HAHA

Nu låter det som jag har värsta lökarna, men tro mig jag har magen låren och armarna lika stora ;D ;D HAHA..
    Skämt åsido jag tror jag får köpa bh+trosor och kanske höfthållare... eller så kör jag på strumpbyxor upp till armhålorna som planerat och sen byter till stayups utan höfthållare när vi kommer hem... Borde jag typ fråga m2b eller ska det vara värsta surprisen?  
  • Fossing77
    Future Mrs S skrev 2011-09-13 16:42:21 följande:
    Haha burlesk är snyggt men jag skulle inte känna mig bekväm med det nu alltså ;D 
    Ja men det är ju bra i det här fallet, hellre bygga på lite för det är svårt som fasen att börja hyvla bort lite tutte med osthyvel liksom ;D; D; D HAHA

Nu låter det som jag har värsta lökarna, men tro mig jag har magen låren och armarna lika stora ;D ;D HAHA..
    Skämt åsido jag tror jag får köpa bh+trosor och kanske höfthållare... eller så kör jag på strumpbyxor upp till armhålorna som planerat och sen byter till stayups utan höfthållare när vi kommer hem... Borde jag typ fråga m2b eller ska det vara värsta surprisen?  
    Tro mig... bekvämt är fan det sista det är!! :D :D Men man ska ju gå in den nån timme om dagen ett par veckor så jag får jobba på saken. ;)

Jag har frågat m2b om vad han önskar, men han vill bli överraskad så då får han väl bli det då. Tror han kommer garva ihjäl sig åt trosorna med Mrs W****** broderat på rumpan ;) Sen gillar han ju lite roliga underkläder så nåt får jag väl hitta på ;)
  • Future Mrs S
    Fossing77 skrev 2011-09-13 16:54:10 följande:
    Tro mig... bekvämt är fan det sista det är!! :D :D Men man ska ju gå in den nån timme om dagen ett par veckor så jag får jobba på saken. ;)

Jag har frågat m2b om vad han önskar, men han vill bli överraskad så då får han väl bli det då. Tror han kommer garva ihjäl sig åt trosorna med Mrs W****** broderat på rumpan ;) Sen gillar han ju lite roliga underkläder så nåt får jag väl hitta på ;)
    Åhh jag frågade ju min m2b för ett tag sen "vad tycker du jag ska ha för underkläder" och han ba "naken"... men ÅHHH... HAHAHA!!! Ja det är ju billigt iallafall ;D ;D ;D hahahahaha

Jag har kollat runt ännu mer, ju mer fina grejer jag ser desto mer vill jag ha kommer sluta med att jag lägger mer pengar än planerat på det.. :( 
  • Fossing77

Tänk vad förvånad han blir om du e helt naken!!! :D

• hannahsofia

hahaha hade varit gött att sitta där helt näck under klänningen! ;D skulle inte alls kännas konstigt! ;D

jag kör på strumpbyxor tror jag, såna snygga som går typ upp till tuttarna, bekvämt skareva! :D hade velat ha någon rolig strumpebandshållare ändå, skulle ju kunna knöla av mig strumpbyxorna innan man drar av sig klänningen (som säkert han får göra ändå) så han slipper se det iaf! :)

• Fossing77

Jag hatar strumpbyxor, de enda jag stått ut med har varit de jag haft när jag varit gravid. De stannar liksom där och hasar inte ner ;)

• Future Mrs S
    hannahsofia skrev 2011-09-14 00:29:36 följande:
    hahaha hade varit gött att sitta där helt näck under klänningen! ;D skulle inte alls kännas konstigt! ;D

jag kör på strumpbyxor tror jag, såna snygga som går typ upp till tuttarna, bekvämt skareva! :D hade velat ha någon rolig strumpebandshållare ändå, skulle ju kunna knöla av mig strumpbyxorna innan man drar av sig klänningen (som säkert han får göra ändå) så han slipper se det iaf! :)
    haha ja vekligen hade inte kännts obekvämt alls ;D 
    vad gör man om man har värsta raffsettet då och typ mamma ska hjälpa mig på med klänningen? sånt klarar jag inte hahahahaha!!!!!!!!!

• Fossing77
    Future Mrs S skrev 2011-09-14 12:22:25 följande:
    haha ja vekligen hade inte kännts obekvämt alls ;D 
    vad gör man om man har värsta raffsettet då och typ mamma ska hjälpa mig på med klänningen? sånt klarar jag inte hahahahaha!!!!!!!!!

man tvingar en kompis att göra första biten så kan mamsen få hjälpa till när det värsta är dolt :D
  • hannahsofia

hahahahahhahahhahah nej det hade ju med känts väldigt underligt ;D det måste vara sådär lite lagom, helt klart :)

igårkväll fick jag ont i bröstkorgen och det strålade ut i armen. blev lagom nojig och ringde sjukvårdsrådgivning som absolut tyckte jag skulle ta mig till akuten. det var, som tur var, inget de kunde se alls men de gissar på stress. jag känner mig inte medvetet stressad, men det kan ju klart sitta mycket undermedvetet... så nu tänker jag om med lite detaljer till bröllopet, tex favors som jag gör lite enklare så jag kan försöka slappna av mer. lagom irriterande....

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?