11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Tänk vad förvånad han blir om du e helt naken!!! :D
hahaha hade varit gött att sitta där helt näck under klänningen! ;D skulle inte alls kännas konstigt! ;D
jag kör på strumpbyxor tror jag, såna snygga som går typ upp till tuttarna, bekvämt skareva! :D hade velat ha någon rolig strumpebandshållare ändå, skulle ju kunna knöla av mig strumpbyxorna innan man drar av sig klänningen (som säkert han får göra ändå) så han slipper se det iaf! :)
Jag hatar strumpbyxor, de enda jag stått ut med har varit de jag haft när jag varit gravid. De stannar liksom där och hasar inte ner ;)
hahahahahhahahhahah nej det hade ju med känts väldigt underligt ;D det måste vara sådär lite lagom, helt klart :)
igårkväll fick jag ont i bröstkorgen och det strålade ut i armen. blev lagom nojig och ringde sjukvårdsrådgivning som absolut tyckte jag skulle ta mig till akuten. det var, som tur var, inget de kunde se alls men de gissar på stress. jag känner mig inte medvetet stressad, men det kan ju klart sitta mycket undermedvetet... så nu tänker jag om med lite detaljer till bröllopet, tex favors som jag gör lite enklare så jag kan försöka slappna av mer. lagom irriterande....