• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Fossing77
    Future Mrs S skrev 2011-09-13 14:38:41 följande:
    hannahsofia: Gud va skönt att det är fixat nu iallafall jag hade stressat ihjäl mig.. skulle lämna ett blodprov igår och var två minuter sen jag var seriöst så stressad att jag hoppade ur bilen innan det stannat och sprang in och mer eller mindre tacklade första bästa människa jag såg för att få ge blod HAHA jag utnämner mig själv till världens minst stresståliga människa ;D 

Jag pluggar ju på distans så jag kan förhoppningsvis se till att jobba undan i förväg annars får jag göra något senare än vad jag egentligen ska, skönt att alltid kunna flexa men det är tråkigt att alltid vara hemma oxå ;D

fossing: Den är skitsnygg den korsetten men skulle inte passa mig alls... :( skulle se ut som ett våp alternativt sån saloonslampa i någon westernfilm HAHAHA ;D jag behöver något som liksom blir mer skillnad mellan bröst och mage och absolut axelband.. jag vet jag är värsta krångelfian ;D

Idag hade jag egentligen tänkt provbaka tårta men jag har världens huvudvärk för andra dagen i rad så jag fick göra äppelpaj och päronbakelser istället, det är gudsonens dopdag idag så jag "måste" göra mig till lite iallafall ;D  
    tro mig, det e hysterisk burleskvarning på den ;D men vad ska man göra... jag BEHÖVER tutta upp mig för att fylla ut klänningen så det e bara att snöra in sig ;D
  • Future Mrs S
    Fossing77 skrev 2011-09-13 15:45:31 följande:
    tro mig, det e hysterisk burleskvarning på den ;D men vad ska man göra... jag BEHÖVER tutta upp mig för att fylla ut klänningen så det e bara att snöra in sig ;D
    Haha burlesk är snyggt men jag skulle inte känna mig bekväm med det nu alltså ;D