11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Vad tråkigt att mormor inte kommer Fossing, gamlingar kan ha en tendens att se det svåra i saker i stället för lösningar... Förstår att det är trist, hoppas du ser ändå att det är hennes förlust!
Igår tog jag tag i att sy lite mer servetter, så nu har jag 91 gjorda =) Jag ska göra minst 19 till, men det kommer gå snabbt =)
Ursch vad det drar iväg med allt känner jag! Allt kostar och det är först när man börjar addera som man verkligen förstår hur mycket detta bröllop kommer kosta! Men jag planerar bara att gifta mig en gång, så det får kosta, hoppas bara alla uppskattar all möda och tid och pengar vi lagt ner på detta!!
Tja, det var ingen oväntad ursäkt, det var samma när vår minsta döptes i december. Pappas farbror, som är nästan 10 äldre än mormor och morfar, sätter sig dock gladeligen på tåget och kommer ända från Västerås... Så finns viljan så.... ;) Jag lider inte av det faktiskt, har jag insett. Känner mest att det är skönt att de inte kommer och ger min mamma skuldkänslor för allt de kan hitta på som de brukar. Nu kan vi ha en avslappnad fest utan att behöva gå på tå för deras skull. :)
Håller med dig om att det rusar iväg lite. Jag har ju köpt allt pö om pö under snart ett år, men har skrivit upp allt ifall jag vill summera. Men det vet jag faktiskt inte om jag vill. ;) Men många bäckar små plockar ju på i det stora hela... Lite roliga chokladetiketter här, lite M&Ms där.... ;) Nä, jag försöker att inte bry mig om det faktisk. Vi blir inte ruinerade om det kostar 5000 mer än tänkt och jag har faktiskt varit duktig och ekonomisk i val av de större utgifterna, som klänning och sånt. För oss är det festen med vänner och familj som är prio ett (förutom att bli gifta då ;)) så det är där pengarna hamnar om man säger så. Calles snälla pappa kommer hjälpa till med en del där så där har vi tur med. Vi har inte haft en budget från början, iaf inte en uttalad utan har handlat med vett precis som vi alltid gör.... Men visst kostar det...
fossing: du kan ju alltid fråga om ni ska webcasta hela cermonin så kan dom kolla online!! ;D ;D HAHA
Men seriöst jag hade gärna sett att ett par från vår lista av inbjudna skulle tacka nej.. ibland ångrar jag faktiskt hela bröllopet för att just ett par ska komma som jag inte vill ha där (släktingar till m2b) men om dom är dumma så har m2b lovat att handgripligen kasta ut dom ;D Synd bara att vi inte har samma gränser ;)
-------------------------------------------------------------------
Jag har googlat i timmar på underkläder men hittar inget jag känner att jag vill köpa.. så tråkigt :S Men sambon tycker ju inte att det är viktigt så jag får väl lägga ner och köpa vanliga underkläder typ bh+trosor+strumpor, vägrar ha redan använda underkläder där går gränsen ;)
Och ja jag tycker verkligen att vi ska visa lite bilder och så efter 11-11-11!!! Kommer nog vara svinkul att se allt ni pratat om och se hur olika bröllopen blir fast det är samma dag liksom, svinkul! :D
hannahsofia: Gud va skönt att det är fixat nu iallafall jag hade stressat ihjäl mig.. skulle lämna ett blodprov igår och var två minuter sen jag var seriöst så stressad att jag hoppade ur bilen innan det stannat och sprang in och mer eller mindre tacklade första bästa människa jag såg för att få ge blod HAHA jag utnämner mig själv till världens minst stresståliga människa ;D
Jag pluggar ju på distans så jag kan förhoppningsvis se till att jobba undan i förväg annars får jag göra något senare än vad jag egentligen ska, skönt att alltid kunna flexa men det är tråkigt att alltid vara hemma oxå ;D
fossing: Den är skitsnygg den korsetten men skulle inte passa mig alls... :( skulle se ut som ett våp alternativt sån saloonslampa i någon westernfilm HAHAHA ;D jag behöver något som liksom blir mer skillnad mellan bröst och mage och absolut axelband.. jag vet jag är värsta krångelfian ;D
Idag hade jag egentligen tänkt provbaka tårta men jag har världens huvudvärk för andra dagen i rad så jag fick göra äppelpaj och päronbakelser istället, det är gudsonens dopdag idag så jag "måste" göra mig till lite iallafall ;D