• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Future Mrs S
    Fossing77 skrev 2011-09-14 13:58:26 följande:
    man tvingar en kompis att göra första biten så kan mamsen få hjälpa till när det värsta är dolt :D
    aha smart! :D Det är det man ska ha tärnan till kanske men jag vill ju inte ha någon sån, jag ba "aall eyes on me!" ;D HAHA

• Fossing77

hannahsofia: Men vad läskigt!! Du får tänka att pyssel är kul, inte tvunget :)

Mrs S: Ha ha! Det e exakt det man har tärnor till. Klä på mig! Håll mig sällskap hos frisören! Roa mig! :D

• Future Mrs S
    hannahsofia skrev 2011-09-14 14:18:47 följande:
    hahahahahhahahhahah nej det hade ju med känts väldigt underligt ;D det måste vara sådär lite lagom, helt klart :)

igårkväll fick jag ont i bröstkorgen och det strålade ut i armen. blev lagom nojig och ringde sjukvårdsrådgivning som absolut tyckte jag skulle ta mig till akuten. det var, som tur var, inget de kunde se alls men de gissar på stress. jag känner mig inte medvetet stressad, men det kan ju klart sitta mycket undermedvetet... så nu tänker jag om med lite detaljer till bröllopet, tex favors som jag gör lite enklare så jag kan försöka slappna av mer. lagom irriterande....
    Men du, jag hade typ likadant i våras!! Jag fick tryck över bröstet och som ett vasst stick innuti, gjorde skitont och bara kom! När jag fick det för typ 5te gången ringe jag sjukvårdsupplysningen och fick oxå åka till akuten, gjorde ekg som inte visade något så dom sa oxå "stress".. Har du fått det fler ggr? Det är svinotäckt! Sen när dom säger att man ska åka in så blir man ju inte mindre stressad direkt.. ;( 
    Hoppas det inte kommer tillbaka!

Tycker du gör rätt i att lugna ner lite, det kommer bli lika fint ändå! Min sambo säger alltid typ "men gästerna ser inte två olika alternativ sen utan dom ser bara det vi väljer och tycker det är fint" det är ju så sant..

fossing: jag har ingen jag känner skulle fixa att vara min tärna :D jag ba "flytta på dig" eller "men lägg av vad håller du på med?" hahha 
  • Future Mrs S

Nu måste jag fråga er om ni oxå ser ettor överallt nu? jag har värsta dillen på ettor :D :D 

Först så förlovade vi ju oss 10-10-10 och nollor är ju "ingenting" så 1-1-1.... gifter oss 1 år en månad och en dag senare 1-1-1, alltså 11-11-11.. 11 dagar innan m2bs födelsedag och våra namn börjar båda på I vilket typ ser ut somm ettor så I-I... Jag liksom letar inte men ser det hela tiden :D

Fick en läkar tid i veckan, klockan 11... ska dit igen nästa vecka, klockan 11!  11 stenar på mina ringar..

räknade på hur många bord vi behöver vid dukningen, 11!!

Har ni oxå blivit knäppa eller är det bara jag? ;D 

• Fossing77

Håller med... Tittar alltid på klockan 11.11 varje dag.. .utan att tänka mig för... :D Synd att vi gifter oss samma dag, jag hade kunnat vara din tärna annars... ;D

• Future Mrs S
    Fossing77 skrev 2011-09-14 15:25:08 följande:
    Håller med... Tittar alltid på klockan 11.11 varje dag.. .utan att tänka mig för... :D Synd att vi gifter oss samma dag, jag hade kunnat vara din tärna annars... ;D
    ja men det ska du vara enbart glad för att du slipper, speciellt om jag kör  comando under klänningen!!! HAHAHAHA ;D ;D 

• Fossing77

Ha ha! Jag gillar utmaningar, du låter som en ;D

mina etiketter har kommit! Jättefina! Nu måste jag köpa choklad å klistra så jag får se hur det blur :)

• hannahsofia
    Future Mrs S skrev 2011-09-14 14:44:56 följande:
    Men du, jag hade typ likadant i våras!! Jag fick tryck över bröstet och som ett vasst stick innuti, gjorde skitont och bara kom! När jag fick det för typ 5te gången ringe jag sjukvårdsupplysningen och fick oxå åka till akuten, gjorde ekg som inte visade något så dom sa oxå "stress".. Har du fått det fler ggr? Det är svinotäckt! Sen när dom säger att man ska åka in så blir man ju inte mindre stressad direkt.. ;( 
    Hoppas det inte kommer tillbaka!

Tycker du gör rätt i att lugna ner lite, det kommer bli lika fint ändå! Min sambo säger alltid typ "men gästerna ser inte två olika alternativ sen utan dom ser bara det vi väljer och tycker det är fint" det är ju så sant..

fossing: jag har ingen jag känner skulle fixa att vara min tärna :D jag ba "flytta på dig" eller "men lägg av vad håller du på med?" hahha 
    Precis! Fick ju ännu ondare när de sitter där och säger att man ska ta sig in! Yeah, jag har haft det någon mer gång nu i höstas, för ett par dag sedan stack det till så mycket så jag blev ganska rädd, men nu när jag kollat att det inte är nån propp/infarkt/kärlkramp/annan sjukdom man lyckades googla fram så känns det bra att man kan slappna av :)

Har beställt små lådor till favorsarna nu, såna som är en klänning och en kostym fast i rosa istället! Gud, vad Ebay är uuuunderbart! Behöver jag ju bara vika ihop dem = mindre stress :)

Idag var vi och provade kostym till m2b, så stiiiiiligt! Och jag har skrivit ut en checklista och bokat av en massa grejer för att lugna ner mig och vi ligger helt rätt i tiden PHEW!!!

Jag kommer ha två tärnor, det är min bästa kompis som än så länge faktiskt är den enda som klarar av mig när jag är på mitt absolut värsta humör (inte ens min mamma förstår mig då) och min syster som liksom inte direkt kan sluta vara min syster om jag blir en riktigt ragata ;)
  • Future Mrs S
    Fossing77 skrev 2011-09-14 16:34:48 följande:
    Ha ha! Jag gillar utmaningar, du låter som en ;D

mina etiketter har kommit! Jättefina! Nu måste jag köpa choklad å klistra så jag får se hur det blur :)
    ohh yes i'am!! ;D ;D hhaha. jag hade velat att min syster skulle vara tärna om jag skulle ha en men hon har en tvååring och kommer vara radikalt höggravid på bröllopet (beräknad till typ 2 december!!)  så hon orkar inte så mkt då vilket jag förstår ;D Men svägerskan ska jag ju utnyttja iallafall ;D ;D

------------------------------------------------

hannahsofia: 
    såna askar är jätte fina!!! :D nu var det ett tag sen jag köpte något så det riktigt kliar i fingrarna nu ;D ;D
    men m2b hade fått ett mail att mina ringar skickades igår så jag borde ha dom om någon dag nyyyyfiken!! :D :D
    Nästa vecka ska jag börja planera mer, boka in saker osv..och beställa lite sidenband som fattas..

--------------------------------
     fatta va snabbt tiden går tjejer, 58 dagar kvar det är verkligen inte mycket!!!!! 

Vi har tänkt att skriva något om alla gäster typ "gäst 23 vän till bruden blablabla" men då MÅSTE vi ju välja noga vem som ska få vara gäst nummer 11 eller hur? ;D ;D ;D Och vi måste skriva något speciellt där..
    kanske skulle jag och m2b vara nummer 1 och 11? börjar jag spåra ur? ;D 
  • Fossing77

Jag har min syster och min bästa kompis som tärnor :) de kan hantera mig i alla former ;) skönt att ha dem där faktiskt :)

De askarna är supersöta! Skönt att bara behöva vika. Ju smidigare desto bättre :)

Det är ju jättekul med siffrorna, kör på! Du får ju bara vara sån här en gång i livet ;)

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?