11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
hannahsofia: Men vad läskigt!! Du får tänka att pyssel är kul, inte tvunget :)
Mrs S: Ha ha! Det e exakt det man har tärnor till. Klä på mig! Håll mig sällskap hos frisören! Roa mig! :D
Nu måste jag fråga er om ni oxå ser ettor överallt nu? jag har värsta dillen på ettor :D :D
Först så förlovade vi ju oss 10-10-10 och nollor är ju "ingenting" så 1-1-1.... gifter oss 1 år en månad och en dag senare 1-1-1, alltså 11-11-11.. 11 dagar innan m2bs födelsedag och våra namn börjar båda på I vilket typ ser ut somm ettor så I-I... Jag liksom letar inte men ser det hela tiden :D
Fick en läkar tid i veckan, klockan 11... ska dit igen nästa vecka, klockan 11! 11 stenar på mina ringar..
räknade på hur många bord vi behöver vid dukningen, 11!!
Har ni oxå blivit knäppa eller är det bara jag? ;D
Håller med... Tittar alltid på klockan 11.11 varje dag.. .utan att tänka mig för... :D Synd att vi gifter oss samma dag, jag hade kunnat vara din tärna annars... ;D
Ha ha! Jag gillar utmaningar, du låter som en ;D
mina etiketter har kommit! Jättefina! Nu måste jag köpa choklad å klistra så jag får se hur det blur :)
Jag har min syster och min bästa kompis som tärnor :) de kan hantera mig i alla former ;) skönt att ha dem där faktiskt :)
De askarna är supersöta! Skönt att bara behöva vika. Ju smidigare desto bättre :)
Det är ju jättekul med siffrorna, kör på! Du får ju bara vara sån här en gång i livet ;)