11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Jag hade med tanken åt cupcakes istället för tårta men det ville inte fästmannen alls, han vill mycket hellre ha en traditionell tårta och mig kvittar det rätt mycket så vi kör på hans linje här :)
fossing: hahaha! Du har verkligen bra smak!! ;D ;D
jag funderade på om jag kunde sy på den på en kam men ska jag "vika" den innan så det blir två lager överst eller ska jag fästa den längst upp på slöjan? :S Och kan jag ha slöjan så den "släpar" fast jag inte har släp på min klänning? (nu är det upp till bevis här när jag sa att du har bra smak haha).
Min kompis ringde nyss, hon har varit med mig och tittat på ringar någon gång och ville så gärna se vilka jag valt så jag mailade en bild.. hon gillade dom inte, ok hon är ärlig iallafall men ändå.... :/ jag kände typ att den ena (med diamanter på sidan) kanske är en modegrej och inte så tidslös men bestämde mig för att jag inte kan gissa vad jag tycker om om 5-10-15-40 år utan får köpa det jag gillar nu. Ahh nu känns det inte riktigt lika kul om man säger så.....
mina ringar så ni minns ;D
fast min innersta har en mindre sten på varje sida av den "stora"..
och sambon har just bytt modem vilket betyder att jag måste skriva in lösenord för att logga in på bt, kopplade till facebook men kan mina facebookvänner se att jag hänger här? typ mitt nick? :S
Jag kan fota hur min kam sitter på slöjan om du vill se :) å jag tycker absolut du kan ha lång slöja utan släp. Slöjan blir ju lite i fokus då eftersom den syns mer när inte ett släp ligger mellan den och golvet :) jag tror inte dina fb-vänner ser fig här. Det står ju logga in anonymt med fb eller hur? :)
Å spela roll om hon gillar ringarna eller inte! Det e ju inte hon som ska få dem ;)
fossing ja SNÄLLA gör det! Jag har ju en extra slöja (inte ens fin) som har kam då kan jag ju ta den.. :)
Jag tycker oxå jag kan ha lång slöja utan släp... ska ju ha (extremt) mycket underkjol så den står ut rätt mkt liksom ;) Men det kommer kanske bli liiiite mycket hela min outfit..
Klänning med massa volym med typ "rosor" på axlarna, svartband med pärlbroderi i midjan, den långa slöjan, tiara, och armband.. ja och utslääpthår+2kg smink.. hahahaha... jag borde ju försöka testa allt innan men det är svårt! Dels ska jag ha löshår så det kan jag liksom inte testa.. dels så vill inte m2b se allt... :/
Och just det, min kompis borde inte bry sig.. det är roligt att hon alltid är ärlig för man märker när hon gillar något, tråkigt när hon inte gillar mina val bara ;D haha
Ska fota när ungarna e i säng ;) lugnast så ;) jag passade jj på att prova allt mitt när C var på svensexa, var nervös att det skulle bli för mycket med, men det blev det faktiskt inte :)