• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Fossing77

Jättefina sockerbitar!! Så söta, snyggt pysslar!

• hannahsofia

så himla fina sockerbitar!! :)

• Jessikad

Bra idé där med etiketter. Vi fnular på det! Vi har gjort egna etiketter på chokladen till kaffet. Vi har ingen bild utan bara våra namn och datum och en stjärna i lila i bakgrunden.

Vi läste om det där att det var 11 par som skulle gifta sig i domkyrkan. Visst fick ni något för att ni gjorde det?

• Future Mrs S

Nu måste ni göra sockerbitar allihop ;D Jag har startat en ny trend! ;D HAHA

Jessikad skrev 2011-09-18 21:45:59 följande:
    Bra idé där med etiketter. Vi fnular på det! Vi har gjort egna etiketter på chokladen till kaffet. Vi har ingen bild utan bara våra namn och datum och en stjärna i lila i bakgrunden.

Vi läste om det där att det var 11 par som skulle gifta sig i domkyrkan. Visst fick ni något för att ni gjorde det?
     jag fick goolade det nu och hittade det här:http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.644296-11-par-sager-ja-111111
     Låter rätt soft att bli sponsrad.. men jag tror jag hade velat bestämma allt åt alla inte bra hahaha.. ;D 

• Jessikad

Just så! Det var väl delvis därför som vi inte helelr ville vara med. Det och det faktumet att vi inte är med i Svenska kyrkan, så vi fick inte ens!  Flört 

Och sockerbitarna var ursöta, hahhahahaha vad rolig jag var då... Riktig Gbg-humor...

• Fossing77

Fan, jag vill vara sponsrad!! ;D

• Future Mrs S
    Jessikad skrev 2011-09-18 22:03:22 följande:
    Just så! Det var väl delvis därför som vi inte helelr ville vara med. Det och det faktumet att vi inte är med i Svenska kyrkan, så vi fick inte ens!  Flört 

Och sockerbitarna var ursöta, hahhahahaha vad rolig jag var då... Riktig Gbg-humor...
    HAHAHA ja verkligen!! ;D ;D Lustigkurre där ;D

jag vill oxå bli sponsrad fossing, fast det har jag typ blivit pappsen sponsrade med en slant...! :D 
    Frågan är vem jag ska fråga? ;D ;D

Ja men nu kom jag liksom på mig själv att på ett sätt har jag blivit sponsrad! Och beviset på det kan ni faktiskt se om ni klickar på en av reklamerna till höger för på någon av dom sidorna kan ni se yours truly på bild och som tack för det fick jag något som jag ska ha på bröllopet ;D  
  • Fossing77

Nähä! Vilken annons?? ;D säger jag som får Aftonbladet i hasorna ;)

• Fossing77

Alltså... Jag har för lite att göra! Jag måste ha glömt nåt inför bröllopet för jag har liksom inget pyssel eller nåt att greja med... Oroväckande!

• Jessikad

Fossing: Varför Aftonbladet? Undrar nyfiken. Jag är nämligen journalist och jobbar en del för dem...

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?