11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Jättefina sockerbitar!! Så söta, snyggt pysslar!
så himla fina sockerbitar!! :)
Bra idé där med etiketter. Vi fnular på det! Vi har gjort egna etiketter på chokladen till kaffet. Vi har ingen bild utan bara våra namn och datum och en stjärna i lila i bakgrunden.
Vi läste om det där att det var 11 par som skulle gifta sig i domkyrkan. Visst fick ni något för att ni gjorde det?
Nu måste ni göra sockerbitar allihop ;D Jag har startat en ny trend! ;D HAHA
Just så! Det var väl delvis därför som vi inte helelr ville vara med. Det och det faktumet att vi inte är med i Svenska kyrkan, så vi fick inte ens!
Och sockerbitarna var ursöta, hahhahahaha vad rolig jag var då... Riktig Gbg-humor...
Fan, jag vill vara sponsrad!! ;D
Nähä! Vilken annons?? ;D säger jag som får Aftonbladet i hasorna ;)
Alltså... Jag har för lite att göra! Jag måste ha glömt nåt inför bröllopet för jag har liksom inget pyssel eller nåt att greja med... Oroväckande!
Fossing: Varför Aftonbladet? Undrar nyfiken. Jag är nämligen journalist och jobbar en del för dem...