11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Vi beställde färdiga inbjudningar men pyssel har varit att sätta små bagagelappar typ på organzapåsarnas ena snöre. På lapparna står namn, dvs placeringskort å vårt monogram stämplat på baksidan. Ska fylla med röda/vita/grå M&Ms med eget tryck på. Favour och placeringskort i samma. Ska pyssla ihop lite bordsdekor av krokhassel, gröna strån och röda blommor dagen innan med. Mitt mesta pyssel har bestått i att hitta fyndigheter på etsy och eBay :D Festprogram en pysslar jag förstås med, de ska sättas ihop med mörkröda sidenband när de är klara :)
haha, ja köpa färdigt pyssel från etsy och ebay är inte helt fel det heller! ;D vi har inte överdrivet mycket att pyssla, men det är rätt skoj att pyssla lite, brukar aldrig göra det annars :)
hej tjejer.. jag har känt mig lite nere sen vi fick ringarna känns som allt krånglar just nu.. :( Men efter idag hoppas jag att det känns bättre för idag ska jag ha en riktig fixardag! :)
Någon frågade hur jag gjorde sockerbitarna (jag har varit inne på mobilen och läst men inte orkat svara för det är jobbigt med mobilen haha) och jag har beskrivit det i en annan tråd som jag nu ska försöka länka till :
www.brollopstorget.se/Forum-1-77/m4028623.html
Där kan ni se några andra av mina bröllopspyssel, eller våra m2b har ju hjälp till lite ;D
Just det mina ringar vi ska gå till en guldsmed och mäta ordentligt vilken storlek och tjocklek det är på dom och ta kort på det och maila till företaget så dom får se vad det är dom gjort fel.. är skitledsen över detta!!! Nu har jag liksom 4 ringar och det är något fel på allihop!! Sa till m2b att jag inte ens vill ha ring längre så i några dagar har jag gått utan förlovningsring och surat.. ;) Men hoppas det löser sig asap! Vill inte stå utan ringar på bröllopsdagen!!
och nu får ni berätta för mig om wonderbra, jag trodde att det var sån beigegele bh som liksom bara är kupor men jag googlade och det var det ju inte ;D men vad är det som är wonder liksom? och ett tips om man köper bindorn fr libress just nu får man 100:- rabatt om man handlar för 500:- på nelly.se och där har dom wonderbra.. såg rabatten i affären och kom hem och googlade wonderbra och kom fram till att man då kan spara lite där.. :)
nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/wonderbra-690/ultimate-strapless-lace-b-690011-115/
Den här är det som jag köpt, och EA med fast hon har den svarta. :) EA handlade på eBay för 370:-, jag handlade på laredoute.se för 407:-... Wondergrejen ligger i att alla deras bh ger en skitsnygg klyfta och håller det de lovar. Har haft sån förut och varit kanonnöjd! Hittade precis ett rabattkort på mina trosskydd... hehe. Kanske nåt att utnyttja. :)
Någon form av pyssel. :) Våra toalettkorgar.
våra korgar är också i plast, fast jag gillar dem, de passar in i vårt tema :)
Jag har lagt lite nygjort pyssel till min presentation, jag kunde inte lägga till dem här av någon anledning... Så om någon vill se hur mina favor-askar/namnskyltar blir finns de där :D
Det var ju det där med korgarna också, jag har köpt lite inehåll, men inte någon korg ännu... Jag hoppas på att jag kan finna några i någon gömma någonstans =) Vad ska ni ha i korgarna? Jag har köpt: handkräm, handsprit, deo... Sen tänkte jag ha tuggummi, bindor/tamponger, nuvalucol, värktabletter...
Mina kom med näsdukar, hårborste, tamponger, tuggummi, hårnålar, hårspray, plåster, handspegel, rakhyvlar, nål å tråd... Ska se till att det finns värktabletter och typ pepcid i sen med :)
Funderar även på att hitta på lite samtalskort å lägga ner ;) OM nån får slut på konversationsämnen ;)