11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Så nu har vi en ny fotograf.. :) Slänge ut en tråd här på bt och fick napp.. känns mycket bättre!!!!!! Killen var på direkt att träffas inte som förra som vi fick ringa och tjata och han sa bara "kolla min hemsida".. Så på torsdag ska fotografen komma hem till oss och sen ska vi åka och titta på dom locations vi tittat på, det var så jag fattade det på m2b som fick ta över kontakten, fotograf är liksom en av hans få ansvarsområden ;D
Den förra fotografen hade låtit besviken när m2b ringde och avbokade "Jag har inte fått några mail så jag har nästan väntat på att ni ska ringa" hade han sagt.. fick dåligt samvete, supertrevlig är han och han tar fina bilder men vi ville ju inte betala allt innan och vi vill skriva ett "kontrakt" sen är den nya fotografen radikalt mycket billigare..
Frågade även min bästavän om hon kan tänka sig att följa med på fotograferingen och hjälpa mig så klänningen sitter rätt och håret ser bra ut, det ville hon jättegärna! Kul! Trodde inte att hon skulle vara taggad på det faktiskt.. :) Hon har även sagt att jag får sova hos henne natten till bröllopet om jag vill, alternativet är hos min mamma men där kommer det vara fullthus eller hos min syster men deras tvååring tycker nog inte att jag ska få koncentrera mig på att göra mig klar för det är bara "Iddda titta" "Iddaaa kooooooom!!" "Idda va'e'de??" hela tiden!! ;D
idag blev visst killen svensexad, hade själv kunnat fatta det om jag kopplat ihop två och två men varför göra det ;) själv sitter jag uttråkad på jobbet såhär en lördagkväll och googlar runt på cyklop till bröllopsresan :)
Hej världens finaste brudbukett!
Jag vill HA!! Jag som egentligen bryr mig så lite om just buketten men den här är så JAG! :D
1200 dollar bara, som hittat! ;D
De är så fina!
hannahsofia: Åhh den som ändå okade fixa en egen sån ;D
Låter som han fick en bra dag roligt! Kul med något intresse eller så som dom kunde utnyttja på svensexan :)
----------------------------------------
Idag har jag ÄNTLIGEN köpt underkläder! :D Av en slump faktsikt så jag hann inte springa runt och svettas ihjäl heller ;) Skulle in på cubus för att köpa ett par nya mjukisbyxor och såg en bustier där som jag sett en gång förut men inte provat.. eftersom jag var ensam så kunde jag gå och prova utan att få höra något negativt utan välja själv ;) Provade en fast det var för j*vla svårt att knäppa alla hyskor det gick inte men ett par längst upp längst ner och någon i mitten gick iallafall, passade perfekt och var precis vad jag ville ha! :D 250:- för bustiern och 79:-/99:- för trosorna kunde inte välja om jag ville ha vanliga eller string så jag köpte båda... :P Budgeten på 500:- för underkläder+strumpor höll jag iallafall! :D :D
Future Mrs S: Åh det är så härligt när man bara snubblar över grejer sådär! :D grattis! :D