• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • EA83

nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/hela-set/wonderbra-690/wonder-strapless-lace-set-690017-426/ Denna har jag, beställde inte från denna sida dock. Jag tyckte det var svårt att hitta storlekar, men men, bara att hoppas den funkar under klänningen, sen spelar inte färgen någon roll! :)

• EA83

Hum, länken funkar visst inte, får prova från datorn senare bara kidsen somnat...

• EA83

Det var visst bara i mobilen länken inte funkade =)

• hannahsofia
    EA83 skrev 2011-09-20 15:59:41 följande:
    Ja, vad har vi spånat på... Menyn, presentation av gästerna, bordsplaceringen, någon all-sångs-låt ska vara med, lite samtalsämnen, ev typ statestik på festen typ 50% är släktingar, 20% barndomsvänner etc... Sen kommer jag inte ihåg vad mer vi pratat om...
    vi har funderat på ungefär samma sak, fast vi får nog skippa presentation av gästerna; ingen av oss är sugen på att sitta och skriva presentationer på ca 80 pers, och frågan är om någon pallar läsa det ändå ;)
  • Fossing77

EA: vi har samma bh då ;) fast jag köpte ivory ;)

• EA83

Åååååå så fint Fossing!!! Verkligen jättefina!!! =)

Jag ville också ha ivory, men den fanns inte i min storlek :( Typiskt, men jag hoppas det funkar med denna svarta också :D

SÅ BESVIKEN JAG BLEV IDAG!!!! sambon och jag har setat och vikt alla små favor-askar och mot slutet upptäcker vi att av de 100 st jag budade hem har det bara kommit 95 :S + att 1 var fel limmad så den gick inte att använda och en sprack när jag vek upp den... Så vi är nu 7 askar kort :S Jag har mailat dem jag köpte av och jag hoppas de åtminstone sänder mig de 5 jag betalt för men inte fått, och när de ändå håller på borde de kunna lägga i 2 till... HOPPAS VERKLIGEN DE HAR BRA COSTOMER SERVICE! Känns lite si så där att köpa 50 eller 100 nya av den säljaren för att kunna ge en till var gäst!!

hannahsofia: mmm, det känns sådär roligt att komma på något sött och fyndigt till 100 personer, men samtidigt så är det något jag uppskattat väldigt mycket på de bröllop jag varit på... Jag hoppas vi orkar och att vi kan hålla en bra standard! =)

• Fossing77
    EA83 skrev 2011-09-20 21:59:51 följande:

Åååååå så fint Fossing!!! Verkligen jättefina!!! =)

Jag ville också ha ivory, men den fanns inte i min storlek :( Typiskt, men jag hoppas det funkar med denna svarta också :D

SÅ BESVIKEN JAG BLEV IDAG!!!! sambon och jag har setat och vikt alla små favor-askar och mot slutet upptäcker vi att av de 100 st jag budade hem har det bara kommit 95 :S + att 1 var fel limmad så den gick inte att använda och en sprack när jag vek upp den... Så vi är nu 7 askar kort :S Jag har mailat dem jag köpte av och jag hoppas de åtminstone sänder mig de 5 jag betalt för men inte fått, och när de ändå håller på borde de kunna lägga i 2 till... HOPPAS VERKLIGEN DE HAR BRA COSTOMER SERVICE! Känns lite si så där att köpa 50 eller 100 nya av den säljaren för att kunna ge en till var gäst!!

hannahsofia: mmm, det känns sådär roligt att komma på något sött och fyndigt till 100 personer, men samtidigt så är det något jag uppskattat väldigt mycket på de bröllop jag varit på... Jag hoppas vi orkar och att vi kan hålla en bra standard! =)

Tackar! Jag är hemskt nöjd :)

Jag köpte min bh på laredoute.se, 407:-, orkade inte böka med att räkna ut min amerikanska storlek plus att de auktioner jag hittade blev nästan 400 ändå med frakt osv... så jag gjorde ett bekvämlighetsköp. Den svarta är däremot jäkligt läcker tycker jag! Hoppas den funkar med din klänning. :)

Sitter och filar på innehåll i festhäfte, det jag har haft mest kul åt på bröllop jag varit på har varit just gästpresentationerna.. De är fyndiga, intressanta och skapar samtal, framför allt om man har människor som inte känner varandra runt sig på borden. :)
  • lilla jag

Hej alla 11-brudar!
    Liten uppdatering på vad som händer på planeringsfronten här.
    Jag håller just nu på att provbaka en tårta som jag eventuellt ska servera till diabetikerna. Den ska provsmakas imorrn, spännande som tusan! Sen har jag beställt brudbukett och corsage idag. Wohoo! Det börjar närma sig flickor.
    Välkomstskålen är inköpt, det blev bestämt Chapel Hill Alkoholfri efter provsmakningen vi hade i somras.
    Ska även ta en fika med min kusin som ska hjälpa mig med bakningen inför fikan så vi kan bestämma vilka sorters kakor och bakverk vi ska ha. Har ni några förslag på goda kakor?
    På fredag ska jag till sömmerskan för andra provningen på klänningen. Det ska bli så kul att få ta på sig den igen. Tänkte även att hon ska få ta lite bilder så kan ni få se hur den ser ut. :-P

• EA83

Ja, 370:- fick jag ge för min, men iom att jag betalade med paypal så kändes den gratis, då jag satte in pengar där för länge sedan =) plus att sambon slipper se hur mycket den kostade :D Men har jag otur så får jag ju lov att köpa en ivory någon annan stans och då blev det genast att kosta ner pengar...

I alla fall så fick jag svar i natt att jag kommer få 10 nya askar skickade till mig idag, hoppas de kommer snabbt =) Skönt med en seriös säljare som kompenserar sina kunder =)

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?