11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Rätt gött! ;) man slipper tänka ju ;)
ja, det är verkligen både och :) hade varit sköööönt att slippa tänka på många delar av det, fast samtidigt är det skönt att ha koll på grejer ;D
Ja spårvagn ska bli jättekul! Vi tänkte bjuda på en Smirnoff Ice och salta pinnar med lila band runt, ett litet snackspaket typ. Det fick bli så eftersom man inte kan stå och slaska med champagne på vagnen.
Vi har 20 september som sista OSA-dag och det är på tisdag. Vi har bjudit cirka 65 och jag tror att vi är uppe i mer än hälften, men folk är ju bäst på att svara i alldeles sista minuten... Och det är ju lite trist.
Vi skaåka en vända till till Tyskland tänkte vi (tog en avstickare i somras när vi var på semester i Danmark) och köpa upp lite extra. Man vet ju aldrig och man vill absolut inte stå utan. Vi ska ha italiensk-svensk buffé.
Vad ska ni ha för mat?
Är SÅ nöjd med mitt "pyssel" älskar när man kan hitta på små saker som kostar typ ingenting och ändå blir så bra :D (skrytapa)
Iallafall igår gjorde jag egna sockerbitar.. hjärtformade så klart.. gjorde några vita sen kom jag på att jag självklart var tvungen att färga dom röda så de matchar färgtemat!! Sagt och gjort, jag gjorde typ 50 sockerhjärtan att ha till kaffe/te.. mysigt tycker jag.. :)
jessikad: välkommen till tråden! Kul att vi är så många!! :D :D
Super mysig ide med spårvagn passar extra bra i gbg oxå så klart ;D Ett tips oxå angående flaskor på spårvagnen jag såg i någon bröllops tidning att dom öpt småflaskor mousserandevin och satt på egna ettiketter en ide jag delar med mig av bara.. :)
----------------------
tomato:
WOW vilken kul grej med 11 brudpar!! :D Själv hade jag nog inte gjort det, jag hatar att vara i centrum men ändå vill jag vara det på bröllopsdagen fast jag kommer vara SÅ generad ;D ;D
------------------------------------------------
fossing: omg va dyr frakten var på klistermärkena???? typ 80 någonting spänn för ett jävla blad med märken.. RÅN! ;D Jag kollar på vistaprint istället nu (köpte inbjudningskorten där så vi kan få klistermärken i samma) men det tråkiga är ju att dom inte har ett specifikt ändamål som calligraphens.. :/
Mrs S: beställer du för 200 e det fraktfritt, jag la till lite dekordiamanter å kom upp till 200 så jag reagerade inte för fem öre på frakten :)