11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Jag tycker att Ni skall gifta Er kl 11 ;)
Datumet kom till av en slump och när kyrkan väl sa ja till det, efter en del turer så tyckte vi ändå att 15.00 var det mest praktiska. För både oss och våra gäster.
Jag skojade! ;)
Fast det är många som tycker att det vore det ultimata... Men det beror nog lite på varför man valt det datumet.
inte fler? det trodde jag...
Nä, det ska vi inte, kanske till sommaren. Men det hade varit lite coolt för jag är dessutom född den 11:e november! Fast lite tråkigt att ha födelsedag och bröllopsdag samma dag! Lycka till på din dag!
Ja det verkar lite tråkigt, skulle inte jag heller vilja ha... Hoppas ni får en underbar dag när det än är dags
Jodå, det finns fler!! =)
Vi har också valt att lägga vigseln kl 15.00 och många tycker vi skulle välja 11.11... Men det var lite overkill enligt vår mening...
Vi har kommit ungefär lika långt som ni, dvs kyrkan är bokad =) har även kollat på lite olika hotell och bygdegårdar att hålla festen vid... Men ingen bestämt ännu...
Åh, vad roligt... Ett sånt datum blir man inte ensam om. Ja vi håller också på att leta lokal m.m. Är ju snart BARA ett år kvar och det är väl då man ska börja planera på allvar. Nej, 11.11 känns som en tokig tid, här tycker vi att 15.00 är alldeles utmärkt.