• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • LOMARE
    Fossing77 skrev 2011-01-14 17:55:20 följande:
    Fick hem mina skor igår... Var lite nervös hur de skulle funka, då det är 9 cm klack på dem. Tänkte det kunde bli för högt, men det kommer funka fint. :) Ska bara släpa dom till min syster och prova dem tillsammans med klänningen :) Ett par sådana här blir det

Läckra...
  • Fossing77

Tack! :) Kände att jag ville ha nåt lite mer vintrigt... Kan ju inte ägna dagen åt att frysa om tassarna heller ;)

• LOMARE
    Fossing77 skrev 2011-01-14 18:17:31 följande:
    Tack! :) Kände att jag ville ha nåt lite mer vintrigt... Kan ju inte ägna dagen åt att frysa om tassarna heller ;)
    Nej, det är sant... Har själv börjat fundera på skor och tycker det är svårt att hitta. Ska ta tag i det nu, kan vara bra att gå i dom hemma så man slipper skav när dagen kommer.
  • Fossing77

precis! min skräck är dock att jag ska spilla nåt på dom när jag vandrar runt i dom ;) hade ju varit nåt med kaffefläckar eller nåt åt det hållet ;)

• Future Mrs S
    Fick hem mina skor igår... Var lite nervös hur de skulle funka, då det är 9 cm klack på dem. Tänkte det kunde bli för högt, men det kommer funka fint. :) Ska bara släpa dom till min syster och prova dem tillsammans med klänningen :) Ett par sådana här blir det

Super snygga!!!!! :D
    Jag hade lätt velat ha dom om jag inte var 173 cm lång och min m2b är 179cm.. ;) 
    Jag tänker köra på platta skor för jag tycker det är mysigt när han är lite längre.. Funderar på vita ballerina det borde ju komma in en hel del nu när det blir vår! Ska till London i februari oxå då blir det nog endel bröllopsshopping! :D
  • Future Mrs S
    LOMARE skrev 2011-01-14 17:52:12 följande:
    Visst är det skönt att boka av lite... det innebär att man närmar sig dagen DTungan ute
    Ja verkligen! idag är det ju 301 dagar kvar!!!
    så imorgon när det är 300 dagar kvar så planerar vi att släppa bomben vilket man nuför tiden gör på....facebook? ;) känns super pirrigt! men så kul! Föräldrar+syskon vet redan så det blir nog inga sura miner.. :)

Ska bli roligt att kunna skriva mer om det på bloggen osv, slippa vara anonym här oxå.. ;) 
  • vinterbrud81

Fossing77: Riktigt snygga skor, jag har inte hittat mina än, men det ska väl ordna sig.
    Jag har också tänkt ha nån typ av ballerina under festen och några vintriga stövlar under vigseln.
    Vi har dock ändrat lite planer nu, vi hade tänkt ha borgerlig vigsel utomhus, men nu blir det kyrkvigsel i en jättefin liten kyrka här i närheten.

Jag är så sugen på att berätta för alla också, men min m2b vill vänta till vi har en festlokal klar. Sen ska vi outa oss på fb vi också. Vi har berättat för våra familjer och några kompisar, men det ska bli så roligt att kunna prata om det utan att smyga med det.

• Fossing77
    vinterbrud81 skrev 2011-01-14 21:46:55 följande:

Fossing77: Riktigt snygga skor, jag har inte hittat mina än, men det ska väl ordna sig.
    Jag har också tänkt ha nån typ av ballerina under festen och några vintriga stövlar under vigseln.
    Vi har dock ändrat lite planer nu, vi hade tänkt ha borgerlig vigsel utomhus, men nu blir det kyrkvigsel i en jättefin liten kyrka här i närheten.

Jag är så sugen på att berätta för alla också, men min m2b vill vänta till vi har en festlokal klar. Sen ska vi outa oss på fb vi också. Vi har berättat för våra familjer och några kompisar, men det ska bli så roligt att kunna prata om det utan att smyga med det.

kolla brandos.se :) de hade mer än jag trodde :)
  • Future Mrs S
    vinterbrud81 skrev 2011-01-14 21:46:55 följande:

vi tänkte precis likadant! har man kyrka+festlokal så är allt fixat liksom, kläder+pynt går ju alltid att fixa! Fotografär vi inte ens säkra på att vi vill ha någon, vi är inte jätte bekväma med att posera haha.. ;)

Känns ganska kul att outa hela grejen på en speciell dag oxå som imorgon när det är precis 300dagar kvar.. :) 
  • EA83

GUUUUUUU VILKA SNYGGA SKOR!!! :D
Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?