• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • EA83

Jag blev helt klart inspirerad av ditt skoköp Fossing!! Jag har funderat på vad man ska ha på fötterna!! Jag har hittat dessa, jag tror jag tycker de är grymma... Behöver lite åsikter...
  • Future Mrs S
    EA83 skrev 2011-01-18 22:03:52 följande:

Jag blev helt klart inspirerad av ditt skoköp Fossing!! Jag har funderat på vad man ska ha på fötterna!! Jag har hittat dessa, jag tror jag tycker de är grymma... Behöver lite åsikter...
    hade det varit till något annat än bröllop hade jag sagt no way!! men till bröllop? Hell yeah! ;)
    Jätte fina!!!
    men det beror ju på klänningen oxå ofc :) 
  • Future Mrs S

Så vi har bytt färgtema, från vitt/svart/silver som nu känns lite för formellt för vårt bröllop till vitt/lavendel/silver.. :)
    Har jag blivit skadad av färgen på bröllopstorget? ;)

Grejen är att jag sett bilder på när Kloe kardashian gifte sig med Omar Lamar och blev kär i hennes band hon har runt midjan jag SKA ha ett likadant eller likande.. :D såååå snyggt med ljuslila!
    vet inte om det passar jätte bra i november men skit samma vi vill ha det då får det bli bra helt enkelt! :D

• Fossing77

Jag ogillar generellt sett lila... Men som accentfärg till bröllop -absolut!! Kör! Ljuvt och romantiskt måste ju funka i november med tycker jag :)

• LOMARE

Ja då börjar alla bitar att falla på plats, är lite kvar att fixa, eller mycket. Beror nog på hur man ser det. Har hittat en tjej som kommer hem och gör både hår och smink, känns bra. Skor har jag inte den blekaste om vad jag vill ha, men det hinner jag nog. FUnderar på att ta mig in till mässan idag, bli lite inspirerad, snarare mer inspirerad. Letar också med ljus och lykta efter ett bra ställe att ta bilderna på, lite riskfyllt med utomhus i November så jag vill ha ett härligt ställe inomhus, eller under tak iaf...  Hur gör ni andra med fotograferingen?

• hannahsofia
    LOMARE skrev 2011-01-30 09:04:52 följande:

Ja då börjar alla bitar att falla på plats, är lite kvar att fixa, eller mycket. Beror nog på hur man ser det. Har hittat en tjej som kommer hem och gör både hår och smink, känns bra. Skor har jag inte den blekaste om vad jag vill ha, men det hinner jag nog. FUnderar på att ta mig in till mässan idag, bli lite inspirerad, snarare mer inspirerad. Letar också med ljus och lykta efter ett bra ställe att ta bilderna på, lite riskfyllt med utomhus i November så jag vill ha ett härligt ställe inomhus, eller under tak iaf...  Hur gör ni andra med fotograferingen?

Det problemet har vi med, vart katten tar man bilderna? Vi ska kolla med kyrkan om vi kan vara där antingen innan gästerna kommer eller efter de gått därifrån och ta lite bilder. Annars har vi ingen idé... Som du säger så känns det inte direkt som om utomhus är något man kan räkna med!
  • hannahsofia

Vinterbrud81: Jag kommer inte heller köpa min klänning ännu, ska ge mig på det till sommaren. Både jag och blivande mannen hade behövt tappa några kilon MEN vi har inga som helst krav. Vet att vissa köper för små klänningar som peppning men så funkar inte jag. Hoppas på att gå ner lite genom sund kost och röra på oss :)

EA83: superfina skor verkligen! Jag har ingen aning om vad jag ska ha på fötterna men jag vet att klack är uteslutet då golvet i kyrkan är fruktansvärt ojämnt plus att blivande mannen är två centimeter kortare till att börja med... :)

• Fossing77
    hannahsofia skrev 2011-01-30 18:55:50 följande:
    Det problemet har vi med, vart katten tar man bilderna? Vi ska kolla med kyrkan om vi kan vara där antingen innan gästerna kommer eller efter de gått därifrån och ta lite bilder. Annars har vi ingen idé... Som du säger så känns det inte direkt som om utomhus är något man kan räkna med!
    vi kommer ta bilder ute,om vädret tillåter, annars tar vi nånstans under tak eller inomhus, kanske några i kyrkan där det finns fina fönster och valv att använda sig av :)
  • Future Mrs S

Var och provade brudklänningar idag, hon frågade vad jag var ute efter jag "Mycket av ALLT!" ;)
    Den första jag provade blev jag helt kär i! Underbar!!!!! Köpte den inte dock, ska kolla på lite fler ställen och sedan fundera över vilken storlek jag ska ta, gå ner lite eller inte? det är den STORA frågan nu! ;) 

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?