11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Vi har också firat lite hemma, det känns så overkligt att det är mindre än 6 månader kvar! Jag sitter och skriver i namnen i inbjudningskorten hemma men jag funderar på hur långt innan man ska skicka ut dom? Hur kommer ni att göra? Jag tänker på att de flesta måste kunna begära semester i god tid.
Här inne är det ingen vidare fart, har ni redan fixat allt eller tycker ni att det är tidigt än? :)
Själv håller jag just nu på att göra hållare till bordsplacerings-korten + hållare till lite lappar till buffebordet där vi kan skriva vad det är för något och "glutenfritt" mm.. Har fått lite dille på att greja med trolldeg och funderar ut vad jag skulle kunna göra mer..
Funderar på ifall jag skulle kunna göra något fint att ha som servettringar? tips?
Imorgon ska jag titta på brudskor, har sett ett par i en nätbutik så jag hoppas dom finns i affären.. :) Fick hem min slöja idag och strax efter fick jag se att dagens brud i "4 bröllop" hade en likadan! M2B Vet inte hur slöjan ser ut men han gillade den på 4 bröllop så det bådar gott! ;)
Allt är långt ifrån klart... Måste sätta igång med inbjudningarna känner jag... Servettringar har jag virkat av silvertråd med blå små glaspärlor på, passande vinglasdekorationerna jag gjort. Annars filar vi lite på menyn som ändrats från buffe till 3-rätters längs med vägen...
Tips på inbjudningkort önskas...
Hej! Jag har inboxat dig, OCH mejlat dig.
Svar önskas...
Det känns som det står still på planeringsfronten här... Fast egentligen så håller vi på att bestämma menyn, kolla vem som ska få göra tårtan, jag funderar på huruvida jag orkar/vill/måste?! sy storlsöverdrag till storlarna... Jag har inte rikgit bestämt mig ännu om jag tycker det är viktigt för helheten eller inte...
Beslut beslut beslut!! MEN det kommer bli bra! :D
De engelska inbjudningarna är iaf klara och skickade, nu måste jag bara ta tag i de svenska också... De ska ju ut snart de med... När skickar ni era? Och vilket osa datum ska man ha?
Det känns som det står still på planeringsfronten här... Fast egentligen så håller vi på att bestämma menyn, kolla vem som ska få göra tårtan, jag funderar på huruvida jag orkar/vill/måste?! sy storlsöverdrag till storlarna... Jag har inte rikgit bestämt mig ännu om jag tycker det är viktigt för helheten eller inte...
Beslut beslut beslut!! MEN det kommer bli bra! :D
De engelska inbjudningarna är iaf klara och skickade, nu måste jag bara ta tag i de svenska också... De ska ju ut snart de med... När skickar ni era? Och vilket osa datum ska man ha?
Jag hoppar in här oxå!
Vi gifter oss 111111 kl 14.
Vi har planerat sedan Januari då min m2b friade vid diskbänken...
Vi har varit tillsammans i 14 år och har två barn. Barnen vet ännu inte att vi ska gifta oss. De enda som vet är tärnan, bestman och min kusin. Alla andra får reda på det när inbjudningarna dimper ner i brevlådorna runt om i Sverige i slutet av Juli....
Tiden sniglar sig fram tycker jag! Vill bli Fru nu!!!