11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Nu är det inte långt kvar, 4 månader.... Tiden går snabbt tycker ni inte?
När bestämde ni er för 11-11-11 förresten? :)
Idag har vi fixat endel, vi har:
skrivit klart gästlistan (antagligen den svåraste punkten haha)
Skrivit ut ALLA adresser på kuverten och klistrat igen alla dom så nu fattas bara frimärken.. :)
Fixat en bröllops-email
Fixat en önskelista på www.onskelista.nu (behöver dock utveckla den)
Skrivit ut en gästlista och lite info till osa-personen (frågor om allergier, utvecklande av dresscode om det kommer frågor, vägbeskrivning och info om önskelistan).
Bestämt vad för slags mat vi ska ha, buffe visste vi men vi hade inte bestämt vilken ;)
Bestämt att vi plockar bort förrätten
Bestämt att köra på en enkel efterrätt typ praliner eller kondisbitar
Bestämt vad m2b sjka ha på sig, nu ska vi bara hitta det oxå ;)
Känns skönt att ha kommit en bit på vägen! :D Min outfit är klar förutom strumpor+underkläder 0ch extra skor/stövlar till fotograferingen.. vill inte smutsa ner mina "riktiga" skor då.. :)
Oj, fanns några 11-11-11´are här... Själv håller jag på för fullt att sy stolsöverdrag, inte så krångligt som jag trott. Har även gjort inbjudningskorten, satte min syster som o.s.a. Det känns bra får hon ta hand om det, någon önskelista har vi inte gjort, utan sagt att bidrag till resa är vad vi önskar oss. Klänningen har hängt länge i klädkammaren och skor hittade jag idag. Hoppas snart få reda på vilken präst vi har så vi kan få vigseakten färdig också. Finns mycket kvar att göra, planerar maten för fullt, vill göra så mycket som möjligt själv... Fnular även på det här med fotograferingsmiljö i November, vilket inte är det lättaste. Vi tar den innan vigseln, så mycket vet vi. Är lite inne på att försöka hitta ett halmloft/lada att låna, men inget är bestämt än
Future Mrs S: Jag har ingen bild på den då den hålls gömd för min bm som absolut inte vill veta några detaljer om den innan vigseldagen. Vi delar dator så det kan vara otroligt svårt att hålla en bild undangömd för honom.
Vi förlovade oss 12/7-10 och då pratade vi om vigseldatum då jag ville gifta mig inom ett år. Då sa min bm att jag fick välja på 10-10-10 eller 11-11-11 då han är en äkta nörd. Det första datumet hade tydligen ett bättre binärt tal än det senare men jag tyckte att det var lite för lite tid för att planera ett bröllop. Så vi bokade kyrkan i september förra året till 11-11-11. Och om 1 h och 5 min så är det exakt 4 månader kvar!!! Helt underbart!
Ha ha! Kul att fler än jag har en nörd som tänker binärt ;) Han fnissar nöjt bara han tänker på hur fyndigt datumet är. ;)
Nu ska hindersprövningen fyllas i och skickas in, blir liksom på "riktigt" då... Bara 4 månader kvar idag!!!
Å hjälp! Sån kan man ju höra nu ju! Tack för påminnelsen! :D
Malois: Du verkar ju ha kommit en bra bit på vägen!! :D Du får gärna visa upp lite bilder!
Ja jag är bildgalen, tycker det är så kul att se :D
lillajag: Haha.. helt RÄTT! Min m2b friade 10-10-10 så det är vår förlovningsdag, 11-11-11 föll sig ganska naturligt ;D hahaha Och jag har samma grej med klänningen, m2b vill inte se den innan så jag måste rensa bilder så fort jag lagt in dom ;D Men jag har flera bilder så han vet ju inte vilken det är iofs ;D
Hindersprövning!!! :D Wihhooo! Nu känns det verkligen som det närmar sig! :D Vi firade ju 9 månader som förlovade igår och idag firar vi att det bara är 4 månader kvar ;D
Ska försöka lägga upp lite bilder snarast...
Fixade lite vägskyltar idag.. Blev helt ok nöjd :) Hoppas gästerna ser dom.. haha..
Future Mrs S, jättefina skyltar, har inte bestämt om vi ska ha några än, men blir väldans sugen nu, hmmmmm