• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Malois

Så glad, hittade MIN ring idag, så nu är den beställd och allt.... SUPERNÖJD!!!
  • Future Mrs S
    Malois skrev 2011-07-12 07:42:16 följande:
    Future Mrs S, jättefina skyltar, har inte bestämt om vi ska ha några än, men blir väldans sugen nu, hmmmmm
    Tack! :D Vi blev nöjda.. dom är ju inte perfekt som köpta skyltar men vi hade allt utom en liten pensel och rödfärg hemma så dom kostade oss 40:- Det tycker vi att dom var värda ;D 

Tror att gästerna kommer tycka att det ser mysigt ut.. :)
    Malois skrev 2011-07-12 12:57:14 följande:

Så glad, hittade MIN ring idag, så nu är den beställd och allt.... SUPERNÖJD!!!
     JÄTTE fin ring!! Vilken BAMSING till sten! :D 
    Jag var och kollade om jag kunde specialbeställa en ring och ska ringa idag och se om dom kunde fixa den, spännande! ;D 
  • Malois

Future Mrs S, Ja den är jättefin, med megasten... Det roliga är att jag hela tiden sagt att jag vill ha en diskret ring, men tji fick jag. När jag fick se denna bara mös jag, den ropade på mig!!!!
    Hoppas du lyckas få din ring som du vill ha den.

• Future Mrs S
    Malois skrev 2011-07-12 14:45:29 följande:
    Future Mrs S, Ja den är jättefin, med megasten... Det roliga är att jag hela tiden sagt att jag vill ha en diskret ring, men tji fick jag. När jag fick se denna bara mös jag, den ropade på mig!!!!
    Hoppas du lyckas få din ring som du vill ha den.
    jag tror det är svårt att veta vad man verkligen vill ha innan man sett det ;D
    jag kunde få ringen som jag ville men beställde den inte, känner att jag måste kolla liiiite mer först ;D

Vi har iallafall fyllt i blanketter för hindersprövningen och namnändringen idag, fattas bara frimärken! :D 
  • vinterbrud81

Tror att jag har hittat min klänning idag. Affären där jag hittade den är stängd imorgon, så jag borde ha till på torsdag på mig att bestämma mig. Dessutom var det 50% rabatt på den. Tog en massa bilder när jag provade den, och det känns bara bättre och bättre nu när jag sitter och tittar på bilderna. Kände mig så fin i den, jag är rätt stor men med den klänningen så kände jag mig inte alls så stor, utan mest bara vacker. Ska sova på saken nu sen kanske det blir ett samtal och boka fast den på riktigt.

• Malois
    Future Mrs S skrev 2011-07-12 22:34:18 följande:
    jag tror det är svårt att veta vad man verkligen vill ha innan man sett det ;D
    jag kunde få ringen som jag ville men beställde den inte, känner att jag måste kolla liiiite mer först ;D

Vi har iallafall fyllt i blanketter för hindersprövningen och namnändringen idag, fattas bara frimärken! :D 
    Är nog bra att du inte beställde den om du inte är helt säker. Som du själv säger vet man noginte vad man vill ha innan man sett den. Ja, jag valde som sagt en ring jag absolut inte trott från början.
    Våra blanketter är också ifyllda, och postade, nu väntar vi bara på svaret...

Vinterbrud81, kul att du hittat en klänning som du kände dig vacker i, ännu bättre med rabatten til. Inte dumt att hitta något man tycker om till en billigare peng

Här har jag nu sytt klart alla stols överdrag och är nu i full gång med att sy servetter. Hade inte tänkt det från början men fick så mycket tyg över att det bara är att köra på. Ska lägga upp lite bilder i mitt fotogalleri på lite pyssel jag gjort m.m.
  • vinterbrud81

Malois: Ja det kändes riktigt bra, så pass bra att jag nyss ringde och bokade fast klänningen. Nu är den min! Går runt som på moln och känner mig lyckligast i världen

• Malois
    vinterbrud81 skrev 2011-07-13 10:00:54 följande:
    Malois: Ja det kändes riktigt bra, så pass bra att jag nyss ringde och bokade fast klänningen. Nu är den min! Går runt som på moln och känner mig lyckligast i världen
    Underbart!!!
  • EA83

Malois: Vad duktigt av dig att du sytt alla stolsöverdrag redan! Jag har varit och mätt stolarna för en vecka sedan men ännu inte kommit igång... Måste göra ett prov nu snart och åka och prova... Vore hemskt om man syr 100st och sen märker att de är någon cm för liten!! Måste verkligen börja snart bara!! Vill du föresten fixa så jag kan se dina bilder? Jag får bara se de små på din första sida sen har jag inte behörighet att klicka mig till ditt album...

Vinterbrud 81: Vad roligt att du hittat din klänning!! Jag har inte provat en enda ännu... Känner att det snart är dags, men jag tar mig inte iväg ändå...

Hindersprövningspappernen kanske man ska fylla i snart nu då! De var giltiga i 4 månader om jag kommer ihåg rätt?? :D

• Malois
    EA83 skrev 2011-07-13 19:38:16 följande:

Malois: Vad duktigt av dig att du sytt alla stolsöverdrag redan! Jag har varit och mätt stolarna för en vecka sedan men ännu inte kommit igång... Måste göra ett prov nu snart och åka och prova... Vore hemskt om man syr 100st och sen märker att de är någon cm för liten!! Måste verkligen börja snart bara!! Vill du föresten fixa så jag kan se dina bilder? Jag får bara se de små på din första sida sen har jag inte behörighet att klicka mig till ditt album...

Vinterbrud 81: Vad roligt att du hittat din klänning!! Jag har inte provat en enda ännu... Känner att det snart är dags, men jag tar mig inte iväg ändå...

Hindersprövningspappernen kanske man ska fylla i snart nu då! De var giltiga i 4 månader om jag kommer ihåg rätt?? :D

Oj, visste inte att jag hade lagt någon spärr, får kolla det
Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?