11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Future Mrs S, Ja den är jättefin, med megasten... Det roliga är att jag hela tiden sagt att jag vill ha en diskret ring, men tji fick jag. När jag fick se denna bara mös jag, den ropade på mig!!!!
Hoppas du lyckas få din ring som du vill ha den.
Tror att jag har hittat min klänning idag. Affären där jag hittade den är stängd imorgon, så jag borde ha till på torsdag på mig att bestämma mig. Dessutom var det 50% rabatt på den. Tog en massa bilder när jag provade den, och det känns bara bättre och bättre nu när jag sitter och tittar på bilderna. Kände mig så fin i den, jag är rätt stor men med den klänningen så kände jag mig inte alls så stor, utan mest bara vacker. Ska sova på saken nu sen kanske det blir ett samtal och boka fast den på riktigt.
Malois: Ja det kändes riktigt bra, så pass bra att jag nyss ringde och bokade fast klänningen. Nu är den min! Går runt som på moln och känner mig lyckligast i världen
Malois: Vad duktigt av dig att du sytt alla stolsöverdrag redan! Jag har varit och mätt stolarna för en vecka sedan men ännu inte kommit igång... Måste göra ett prov nu snart och åka och prova... Vore hemskt om man syr 100st och sen märker att de är någon cm för liten!! Måste verkligen börja snart bara!! Vill du föresten fixa så jag kan se dina bilder? Jag får bara se de små på din första sida sen har jag inte behörighet att klicka mig till ditt album...
Vinterbrud 81: Vad roligt att du hittat din klänning!! Jag har inte provat en enda ännu... Känner att det snart är dags, men jag tar mig inte iväg ändå...
Hindersprövningspappernen kanske man ska fylla i snart nu då! De var giltiga i 4 månader om jag kommer ihåg rätt?? :D
Malois: Vad duktigt av dig att du sytt alla stolsöverdrag redan! Jag har varit och mätt stolarna för en vecka sedan men ännu inte kommit igång... Måste göra ett prov nu snart och åka och prova... Vore hemskt om man syr 100st och sen märker att de är någon cm för liten!! Måste verkligen börja snart bara!! Vill du föresten fixa så jag kan se dina bilder? Jag får bara se de små på din första sida sen har jag inte behörighet att klicka mig till ditt album...
Vinterbrud 81: Vad roligt att du hittat din klänning!! Jag har inte provat en enda ännu... Känner att det snart är dags, men jag tar mig inte iväg ändå...
Hindersprövningspappernen kanske man ska fylla i snart nu då! De var giltiga i 4 månader om jag kommer ihåg rätt?? :D