11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Av någon anledning fick jag inte bifoga några bilder :(
SÅ trist, vi har nu gjort klart våra inbjudningskort och jag är inte nöjd... De är fina, men texten syns dåligt, sämre än jag väntat mig... Men men, inget att göra något åt... Vi skulle haft en annan font så hade det blivit tydligare... Jaja...
ea83: jag gillar verkligen dina skor! SÅ snygga!! :D
Va tråkigt med inbjudningarna! :( Men även om det är liiiite svårt att läsa så går det ju och dom är fina annars? :)
Här står planeringen ganska still, vi är lite kluvna angående gästlistan.. och jag tycker är man kluven över någon så bjuder vi den inte! Vill inte ha någon där som skapar dålig stämning men då får vi ju stå ut med dålig stämning på alla framtida kalas osv ;) Ganska svårt faktiskt. Tror att människan har insett att hon kanske inte kommer bli bjuden (en person från sambons sida) så igår ringde hon till mig och babblade om ingenting för första gången någonsin.. fjäska skulle jag kalla det! Om det funkade? jo men lite ändå...... :S
Har massa tyg att sy löpare av men känner mig osäker på om vi ska ha långa smala löpare eller om vi ska ha bredare kortare som liksom går över bordet mellan två gäster som sitter mitt emot varandra... :/ Googlat och googlat för att se vad som bli snyggast men det är inte lätt..
Jag är redan gift då men min tärna beräknas få barn detta datum och hennes syster (de är mina kusiner) fyller 20! Så ett bra datum tycker jag :)
Det har varit en produktiv dag idag. Jag har nu köpt brudklänningen, skorna, underkläderna och nagellacket. Så nu har jag hela min outfit (förutom stay ups). Det var så konstigt att sätta på sig en brudklänning men vi hade så roligt! Det blev inte alls vad jag hade tänkt från början, det var fyra saker som jag absolut inte skulle ha men jag föll för en som hade två av dom sakerna. ^^ Jag bara älskar den!!!
Ska åka till Ullared snart för att kolla efter saker att dekorera borden med på våran fika efter vigseln. Sen är det ju alltid roligt att åka dit så jag kommer nog åka dit fler gånger innan det är dax.
Hur går det för er andra? Tar ni en paus under sommaren eller jobbar ni som hårdast nu?
Inbjudningarna är fina i övrigt och idag postade jag dem! =)
Och vi har valt att ha våra föräldrar som osa-personer, så skönt att kunna planera och inte fundera över hur många som har eller inte har svarat... :D
Inbjudningarna är fina i övrigt och idag postade jag dem! =)
Och vi har valt att ha våra föräldrar som osa-personer, så skönt att kunna planera och inte fundera över hur många som har eller inte har svarat... :D
WIHOOO vi fick den lokalen vi alltid velat ha men som vi fått höra att vi inte kunnat ha innan, hahah trägen vinner! nu känns allt så bra! jag och fästmannen kampar om hur inbjudningskorten ska se ut nu, jag älskar färg och lite plottrigt retro och han vill ha svartvitt enkelt och klassiskt heheh. ska bli spännande hur det går till slut :) (vi har ju lyckats kompromissa oss fram till hur vi ska inreda så då klarar vi nog det här också)
Åh jag är så glaaaad!