11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Nu kommer jag åt dem =) Så nu ska här kollas :D
Många fina bilder!
Är era färger rött och blått??
Våra stolar kommer se ganska exakt likadana ut, jag ska som sagt också sy stolsöverdrag + att jag beställt hem röda band att knyta runt dem :D Har du någon aning om hur lång tid ett stolsöverdrag tog att sy för dig? Jag måste planera in lite syning i schemat känner jag...
malois: Jag var inne hos dig och kikade, jätte fint! :D
Kul att du köpte skorna! (jag tipsade om att jag skulle ha dom i tråden om skor i november)
---------------------------------------------------
Efter att ha läst så mkt här på bt om ebay så gick jag in och kollade, nu kan jag inte sluta! :D
Har redan köpt:
Löshår
6000 st "diamanter" SVARTA till borden
6000 st "diamanter" RÖDA till borden
Svarta stolsrosetter i orgaza
Mashettknappar till m2b som det står "groom" på
kommer inte på mer.. ;D
Vi slipper köpa ringar, mina föräldrar har köpt åt oss i Turkiet när de var på semester nu. Enda haken var att vi inte får se dem förrän bröllopsdagen. Superspännande!! Tur min mamma vet vad vi gillar för stil ;) men nervöst ändå ;)
Snark, var en vända på stan idag för att bland annat kolla på klänning och ring, men i denna pytte stad så har visst allt lördagsstängt under sommaren!! grr... så nu blev jag anti, lär dröja innan jag orkar släpa mig iväg igen och kolla på klänning och ring :S Dumt, för jag vill verkligen kolla och prova nu!!
Jag har redan ångrat att jag inte bjöd ett par... funderar starkt på att skicka en inbjudan nu... Men vet inte om sambon går med på det... får se vad mitt samvete säger...
Fossing77: Vad vågat att låta dem köpa ringarna!! Men så spännande också! :D
Malois:Tack för lyckönskningarna, jag hoppas jag ska hitta tiden idag att sy ett test överdrag :D
Vi e smått nervösa ja ;)
Har hämtat hem min klänning idag, nu ska den hänga här till i oktober då jag ska lämna in den och låta den sys in lite här och var. Vet inte om jag kommer att kunna sova inatt, kommer att beundra min fina klänning istället.
En liten fråga bara, någon som vet var man kan få tag på en såndär förvaringspåse med dragkedja som är minst 180 cm lång?
Tittar barain en snabbis för att påpeka att idag var det 3 månader 3 veckor och 3 dagar kvar.. vi är ju datumnördar allihop här inne uppenbarligen så det kanske ni hade koll på ;D
115 dagar kvar nu, snart 111 och det bör ju firas det oxå eller hur? ;D