• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Fossing77

Jag har för övrigt en fuskpälsjacka att sälja om någon behöver. Köpte den innan jag snubblade på kappan. :) Släng in ett inlägg i min gästbok så kan jag skicka över en bild. :)

• Future Mrs S
    STÅL skrev 2011-08-10 22:53:57 följande:
    Ska förlova mig då är det planerat.
    Grattis igen!:D Underbart datum... 3månader kvar idag! :D
  • Future Mrs S

fossing77: Det låter som en bra chansning tycker jag! :D finns det lite tak så går det nog super bra, det blir en mer eller mindre lång skål bara ;D 

Jag kollade in din jacka jättefin! :D
    Jag är intresserad av fuskpäls men du ser så smal ut på dina bilder så den skulle nog inte passa mig ;D men jag skriver ett litet inlägg i din gb ändå :)

---------------------------------------------------------------------
    Jag har just köpt 170 ballonger på ebay, röda vita och svarta som jag tänker ska ligga på golvet i festlokalen (extra kul för alla barn att smälla och någon kommer så klart bli rädd och gråta men men) tycker själv att just ballonger kanske inte är jätte classy men vi är ändå i en bygdegård och jag ville få in våra färger mer än bara på borden. Vi ska ha trådgardiner i rött/vitt/svart när man går in oxå så man liksom ska gå igenom för att komma in i lokalen från hallen, det blir nog bra :)

fattar inte att det bara är tre månader kvar nu!!! igår firade vi 10månaders förlovning och sa till varanadra att denna kvällen om 3 månader så sover vi inte tillsammans och vi ses inte fören på vårt bröllop WOW va stort!! :D 

• Fossing77
    Future Mrs S skrev 2011-08-11 11:09:48 följande:
    fossing77: Det låter som en bra chansning tycker jag! :D finns det lite tak så går det nog super bra, det blir en mer eller mindre lång skål bara ;D 

Jag kollade in din jacka jättefin! :D
    Jag är intresserad av fuskpäls men du ser så smal ut på dina bilder så den skulle nog inte passa mig ;D men jag skriver ett litet inlägg i din gb ändå :)

-------------------------------------------------- -------------------
    *ler lite* det är inte jag på bilden utan tjejen jag köpte jackan av och hon är dessutom gravid där, därför hon visar framsidan på galge och inte på ;) så hon är ordentligt smal, hi hi! jag har inboxat dig tillbaka info om jackan. :)

Vad gäller brudskålen så kände vi väl det att utomhus är ju en chansning även på sommaren, det är bara liiite kyligare i november ;) Men så kände vi oxå att det var viktigare att göra det personligt så då fryser vi hellre lite istället för att vara i en hotellobby :)
  • Future Mrs S
    Fossing77 skrev 2011-08-11 11:26:32 följande:
    *ler lite* det är inte jag på bilden utan tjejen jag köpte jackan av och hon är dessutom gravid där, därför hon visar framsidan på galge och inte på ;) så hon är ordentligt smal, hi hi! jag har inboxat dig tillbaka info om jackan. :)

Vad gäller brudskålen så kände vi väl det att utomhus är ju en chansning även på sommaren, det är bara liiite kyligare i november ;) Men så kände vi oxå att det var viktigare att göra det personligt så då fryser vi hellre lite istället för att vara i en hotellobby :)
    Äsch skyll på henne smalis (inte alls avundsjuk) ;D Tråkigt att det inte gick för jag har verkligen problem med jacka.. :( Känner att budgeten (även om jag bubblat den) känns lite stram ;D 

Jag håller med dig precis! Folk säger gärna "November? det som är så grått och regningt!" vi ba "ja men hellre att vi vet att det kommer regna än att vi ska gå och oroa oss för om det gör det eller inte" ;D Det enda jag är orolig över är vart vi ska ta våra bröllopsfoton om det regnar.. har hittat en gammal dansbana i trä som är fin men den ligger liksom på en tomt (inte en privat men ändå) och det är en stor rishög brevid den.. :/ 
  • Fossing77
    Future Mrs S skrev 2011-08-11 11:37:48 följande:
    Äsch skyll på henne smalis (inte alls avundsjuk) ;D Tråkigt att det inte gick för jag har verkligen problem med jacka.. :( Känner att budgeten (även om jag bubblat den) känns lite stram ;D 

Jag håller med dig precis! Folk säger gärna "November? det som är så grått och regningt!" vi ba "ja men hellre att vi vet att det kommer regna än att vi ska gå och oroa oss för om det gör det eller inte" ;D Det enda jag är orolig över är vart vi ska ta våra bröllopsfoton om det regnar.. har hittat en gammal dansbana i trä som är fin men den ligger liksom på en tomt (inte en privat men ändå) och det är en stor rishög brevid den.. :/ 
    Hi hi! Jag skyller helt på henne ;) Men efter 3 barn har jag uppenbarligen ärvt min mors gener och blir bara smalare och smalare. Har krympt ur min klänning, men en dejt med skräddaren igår räddade läget. :)

Vad kan vara bättre än att ha nåt att fira varje november som kommer? Astråkig och grå månad egentligen och inget händer där heller, nu kommer vi alltid ha något att fira mitt i den. Ljuvligt tycker jag! :) Och regnar det så regnar det, fasen nu för tiden har vi ju samma väder på midsommar som på julafton (dvs grått regnigt och pisskallt) så jag räknar med gnistrande frost och ett litet lager av första snön den 11 nov i år ;)
  • Future Mrs S
    Fossing77 skrev 2011-08-11 11:42:36 följande:
    Hi hi! Jag skyller helt på henne ;) Men efter 3 barn har jag uppenbarligen ärvt min mors gener och blir bara smalare och smalare. Har krympt ur min klänning, men en dejt med skräddaren igår räddade läget. :)

Vad kan vara bättre än att ha nåt att fira varje november som kommer? Astråkig och grå månad egentligen och inget händer där heller, nu kommer vi alltid ha något att fira mitt i den. Ljuvligt tycker jag! :) Och regnar det så regnar det, fasen nu för tiden har vi ju samma väder på midsommar som på julafton (dvs grått regnigt och pisskallt) så jag räknar med gnistrande frost och ett litet lager av första snön den 11 nov i år ;)
    Vilken tur du haft!! :D :D 
    Jag ska iofs sy in min klänning lite men jag har gått från tjock till mindre tjock bara hahahahaha ;D

Jag håller med dig precis! Fast min sambo (passa på och använda det ordet nu medan jag kan haha) fyller faktiskt år i November.. inte slut där.. han fyller 11 dagar efter 11-11-11 ;D
    Haha.. faktiskt! och jag fattar inte, alla kanske inte vill stå och svettas i långklänning i junli liksom ;D  
  • Fossing77

Tja, jag ska väl inte säga att jag är missnöjd med att mammakilona försvann och några extra därtill. Jag ser det som en bonus, men det kan ju bero på att de två minsta bara har 15 månader emellan så nu jagar jag ungar så det står härliga till här när minsta ska till och fylla 1 nästa vecka och började gå för ett par veckor sedan. ;) Inbyggd vardagsmotion liksom. ;) Men tjock till mindre tjock är ju oxå bra, man måste ju börja nån vart liksom :) Och hellre sy in än försöka lägga ut säger jag ;)

Jag kan säga att jag svettades som en häst igår när jag skulle prova klänningen hos skräddaren... Så jag är tacksam för lite novemberkyla. ;)

Lustigt med alla sifforna! Jag tror fasen sånt där betyder nåt. Jag tittar tex alltid på klockan 11:11 på förmiddagen, utan att planera det. Råkar liksom alltid slänga en blick just precis då. Har varit så i flera år, helskumt!

• Future Mrs S
    Fossing77 skrev 2011-08-11 12:07:37 följande:
    Tja, jag ska väl inte säga att jag är missnöjd med att mammakilona försvann och några extra därtill. Jag ser det som en bonus, men det kan ju bero på att de två minsta bara har 15 månader emellan så nu jagar jag ungar så det står härliga till här när minsta ska till och fylla 1 nästa vecka och började gå för ett par veckor sedan. ;) Inbyggd vardagsmotion liksom. ;) Men tjock till mindre tjock är ju oxå bra, man måste ju börja nån vart liksom :) Och hellre sy in än försöka lägga ut säger jag ;)

Jag kan säga att jag svettades som en häst igår när jag skulle prova klänningen hos skräddaren... Så jag är tacksam för lite novemberkyla. ;)

Lustigt med alla sifforna! Jag tror fasen sånt där betyder nåt. Jag tittar tex alltid på klockan 11:11 på förmiddagen, utan att planera det. Råkar liksom alltid slänga en blick just precis då. Har varit så i flera år, helskumt!
    Jag provade min klänning med min (trasiga) underkjol för 2 veckor sedan eller något och svettades som en gris jag med, då ba usch jag skulle inte vilja gifta mig nu :D det kändes bra för jag har alltid tänkt ett sommarbröllop förut ;)

Haha det har hänt mig med ett par ggr.. jag har köpt en klocka till m2b som han ska få antingen på morgonen 11/11 eller som morgongåva dagen efter och tänkte ställa den på 11:11.. han kanske inte ens tänker på det men ändå ;D  
  • Fossing77

Oj! Har inte ens provat med underkjol än... Då blir det ju varmare igen ja... Tänkte inte på det... He he!

Hi hi! Jag tänker oxå köpa en klocka som morgongåva, ett fickur i rostfritt stål med gravyr på baksidan. Fyndigt att ställa den på 11:11 ju! Man kanske till och med ska försöka tajma det så man ger den 11:11 ;)

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?