11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Vad för ris brukar man ha? :S Man kanske kan ta något råris som behöver lång tid på sig att svälla så hinner det liksom inte klibba? fast det är ju inte vitt...... :S Svårt!
Jag är i färd med att diska bort klisterlappar på ljusstakar just nu, förpacka och lägga i olika lådor.. "Ljusstakar" "bordsdekorationer" "toaletter" "dukar" "stolsöverdrag+band" tänker att det ska vara lätt sen när det är dags att ställa upp allt att jag har en lista med allt som ska fixas man får olika uppgifter tar sin låda gör det man ska och bockar av..
Börjar känna mig riktigt stressad faktiskt.. har så mycket kvar att göra! :S
Budgeten börjar strama oxå vilket känns sådär.. gör mig så klart ännu mer stressad! har börjat stryka grejer från listan och snålar som bara den ;D Synd att vi har några av dom störtsta posterna kvar, vigselringen, m2bs kläder, mat+dryck till alla gäster.. måste göra en bättre budget nu känner jag innan det går åt pipan alltihop ;D
Än så länge har jag ingen panik, men den kommer nog snart ;) det är så galet, för tex cateringfirman vi varit i kontakt med har sagt att vi är ute jättetidigt men jag tycker vi är ute jättesent! känns så knasigt! men nu börjar vi köpa saker och stryka grejer från listan, känns såååå gött!
ÅÅ, vi har kommit en bra bit på väg, känns det som.
Ringar är valda men inte beställda.
Har haft samtal m kantorn idag så musiken är under kontroll nu.
näbbkläderna är på plats.
Börjar få koll på alla dekorationer.
Slöja + underkjol är inhandlade.
Smycken till mig är beställda.
Känns bra att ha bockat av en del på den milslånga "to do" listan.
En fundering bara...tror ni att det är mörkt vid tretiden den 11/11? Eller har det inte hunnit mörkna än?
Ska ni ha ngn speciell jacka på er?
86 dagar kvar. Jag börjar bli duktigt nervös....redan, hur kommer jag må på vår bröllopsdag???
OMG
ÅÅ, vi har kommit en bra bit på väg, känns det som.
Ringar är valda men inte beställda.
Har haft samtal m kantorn idag så musiken är under kontroll nu.
näbbkläderna är på plats.
Börjar få koll på alla dekorationer.
Slöja + underkjol är inhandlade.
Smycken till mig är beställda.
Känns bra att ha bockat av en del på den milslånga "to do" listan.
En fundering bara...tror ni att det är mörkt vid tretiden den 11/11? Eller har det inte hunnit mörkna än?
Ska ni ha ngn speciell jacka på er?