• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Fossing77
    Future Mrs S skrev 2011-08-19 14:11:27 följande:
    Nähä??? wow!!!! :D varför är ni kändisar utan att jag fattat det? ;D Coolt juh!

Åhh du verkar så lugn jag är halvt hysterisk! Har iallafall beställt vinet till brudskålen, jag fastnar i detaljer som sagt var ;D 
    Ha ha! Nääää, inte kändisar!! :D
    Jag friade ju med hjälp av Aftonbladet, 250 jätteaffischer runt halva Västra Götaland, du ser en av dem på min profilbild. Vi var 10 st i Sverige som fick göra det förra våren som en del av deras firande av Kronprinsessbröllopet. :) Vår DJ ringde dem förra veckan för att berätta att han spelar på bröllopet och frågade om de ville göra en uppföljning på Säg JA!-kampanjen som vi var med i då... De blev jätteglada för ingen annan hade hört av sig efteråt så de skulle komma och ta lite bilder och så.. Säkert ingen stor grej, de skickar en fotograf som tar några bilder, sen ringer nån och ställer lite frågor skulle jag tro. Men man vet ju aldrig.. .he he!

Vi valde vin igår.. Charles Mignon champagne blir det... 169:- flaskan och riktigt mumsigt. :)
  • EA83

Fossing 77: Ja, jag håller med dig, det är skillnad på spädbarn som ammas och barn... Vi får se vart det slutar helt enkelt, några spädisar kommer vara med, men jag hoppas de andra stannar hemma..

Future Mrs S: Det är ju så olika vad man vill, det är fint att ni vill ha barnen med =) Jag har varit på båda typerna av bröllop och barn har inte stört alls... Väldigt osmakligt av era vänner att fråga om inte de är bjudna!!! Shit!!! Jag hoppas de som vi inte bjudit inte frågar, det skulle jag tycka var skitjobbigt!!

• EA83
    Future Mrs S skrev 2011-08-19 12:25:04 följande:
    jag hade faktiskt hittat in på hans sida någon gång, jätte fina bilder! Det tror jag verkligen blir super! :)
    Vi ska få alla bilder redigerade på en skiva, that's it.. men va fan jag måste sluta vara så snål! Men det är inte lätt alltså, jag blev nog lite för upptagen med detaljerna och glömde dom stora dyra posterna. Hitills har det gått bra att göra typ allt själv men nu behöver jag m2b men han säger bara "sen" ;D Jag ba nej NU!!! jag drömmer mardrömmar om saker som går fel ju ;)

Har iallafall valt vigselring nu, det känns bra. Ska skicka efter den på nätet så jag måste göra det i helgen..sen är den stora grejen kvar m2b's outfit, han ska visst ha en skräddarsydd kostym eller smoking, jaha!! Och vem ska betala det hade han tänkt? :S Jag ba "vi kanske kan hyra?" "vi kanske kan köpa online?" "vi kanske kan köpa en mörkkostym vart som helst?" Jag fick ingen skräddarsydd klänning ju ;D
    Hur gör ni med brudgummens outfit?
    Vi ska hyra till sambon, tror det blir en Jackett eller vad det heter... Vi borde nog gå och prova ut till honom snart...
  • EA83
    Fossing77 skrev 2011-08-19 13:42:17 följande:
    Har jag berättat att Aftonbladet nog kommer på vårt bröllop? Helt vansinnigt! Ha ha!

Coolt!!! Att du friade så som du gjorde och att de följer upp det! =) Då får man hålla ögonen öppna för att se lite fina bilder sen då! :D

• EA83

Vi har bokat en "allt-i-allo" person för att fota och köra oss till och från kyrkan. Han kör limmo och är fotograf, så de enda bilderna han inte tar är när vi anländer och lämnar kyrkan! Det kommer bli toppen! Vi får alla bilderna högupplösta på DVD- skivor. 8 timmar á 7000:- Det tycker jag är en bra deal! Hoppas ni blir nöjda bara!!

• Fossing77

Ja, det blev ett större frieri än jag tänkte ;) men kul var det ;)

• hannahsofia
    Future Mrs S skrev 2011-08-19 10:55:48 följande:
    Tack :D Det känns som ett bra fotoställe :D
    Jag ville egentligen oxå ha fotograferingen efter vigseln men det blir smidigare så här, ska se till att m2b står och väntar på mig någonstans så kommer jag dit själv så vi får hälsa ifred först liksom ;)

i stan kan man ju ta galet snygga foton oxå, finns det någon park el så kanske? :) 
    dessvärre så finns det ingen trevlig park som jag vet om i centrala karlshamn.. plus att efter vigseln kan det ju bli svårt i mörkret iom att vi vigs vid fyra... men det hade ju varit jäääkligt kul att en bild typ under en gatlykta! bara i det gula ljuset liksom, sån vardagsbild men absolut ändå inte ;D

åååh äntligen är m2b färdig med inbjudningskorten (tack gode gud att vi skickade save the date-kort...) så de ska ÄNTLIGEN skickas snart!
  • Fossing77

Vi ska vigas kl 17, vår fotograf gillar utmaningen att ta bilder i mörkret :)

• Smillr

Vi ska vigas 18.30, då kommer vigselförättaren och ringer på dörren. Beställde ring igår, och ska hämta den om en vecka. Puts av förlovningsringarna och gravyr i m2b ring ingick. Menyn är klar, och jag funderar på kläder till mig, sambon kommer ha jeans och skjorta förmodligen. Ska bli så kul att det äntligen blir av, dessutom har vi varit tillsammans i 11 år dagen efter vi gifter oss.

• hannahsofia
    Fossing77 skrev 2011-08-20 00:19:56 följande:
    Vi ska vigas kl 17, vår fotograf gillar utmaningen att ta bilder i mörkret :)
    ah vad spännande :)
Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?