11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Fossing 77: Ja, jag håller med dig, det är skillnad på spädbarn som ammas och barn... Vi får se vart det slutar helt enkelt, några spädisar kommer vara med, men jag hoppas de andra stannar hemma..
Future Mrs S: Det är ju så olika vad man vill, det är fint att ni vill ha barnen med =) Jag har varit på båda typerna av bröllop och barn har inte stört alls... Väldigt osmakligt av era vänner att fråga om inte de är bjudna!!! Shit!!! Jag hoppas de som vi inte bjudit inte frågar, det skulle jag tycka var skitjobbigt!!
Coolt!!! Att du friade så som du gjorde och att de följer upp det! =) Då får man hålla ögonen öppna för att se lite fina bilder sen då! :D
Vi har bokat en "allt-i-allo" person för att fota och köra oss till och från kyrkan. Han kör limmo och är fotograf, så de enda bilderna han inte tar är när vi anländer och lämnar kyrkan! Det kommer bli toppen! Vi får alla bilderna högupplösta på DVD- skivor. 8 timmar á 7000:- Det tycker jag är en bra deal! Hoppas ni blir nöjda bara!!
Ja, det blev ett större frieri än jag tänkte ;) men kul var det ;)
Vi ska vigas kl 17, vår fotograf gillar utmaningen att ta bilder i mörkret :)
Vi ska vigas 18.30, då kommer vigselförättaren och ringer på dörren. Beställde ring igår, och ska hämta den om en vecka. Puts av förlovningsringarna och gravyr i m2b ring ingick. Menyn är klar, och jag funderar på kläder till mig, sambon kommer ha jeans och skjorta förmodligen. Ska bli så kul att det äntligen blir av, dessutom har vi varit tillsammans i 11 år dagen efter vi gifter oss.