• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Fossing77

Alltid något :) men visst blir man lite besviken när man väntar på nåt särskilt ;) har fått nummer till en utbildad tjej av en kompis, ska ringa henne imorgon och kolla :) jag å tärnorna få smink på hotellet funkar ju det med ;)

• Fossing77

Tjoho! Fyndade två färdigfyllda toalettkorgar för 296 kr inkl frakt! Nöjd!

• Future Mrs S
    Fossing77 skrev 2011-08-24 11:36:48 följande:
    :D Det lät som en bra deal!

• Fossing77

Jodå :) superbra! Fanns verkligen allt i dem :) träffat vår präst nu ikväll, gått igenom hela gudstjänstordningen och allt. Känns kanon!

• Future Mrs S
    Fossing77 skrev 2011-08-24 20:24:59 följande:
    Jodå :) superbra! Fanns verkligen allt i dem :) träffat vår präst nu ikväll, gått igenom hela gudstjänstordningen och allt. Känns kanon!
    Åhh va skönt att ha det klart! :D Då är det mest detaljer kvar va? :)
    Jag har så mycket annat att tänka på nu så jag blir helt trött och matt och börjar fundera på att "ge bort" avdelningar av planeringen till dom som sagt att dom vill/kan hjälpa till..
    till råga på den ansträngda budgeten har bilen gått sönder oxå! Väldigt passande när sambon pendlar till Skövde varje dag.. :( 
  • Fossing77

Men blä! Hata bilar!

har precis nu satt hela gudstjänstupplägget, så nu dka vi bara få psalmerna godkända och hitta en bra ingångsmach så är vi klara att göra Vigselprogram :)

• hannahsofia
    Fossing77 skrev 2011-08-24 11:36:48 följande:
    oh vart hittade du det någonstans!

jag blir så trött på mig själv, det är så jävla svårt att få tummen ur. men imorgon sa jag göra veckans "måsten" såsom ringa sömmerskan och försöka boka tid när jag kan komma och prova (sys upp i en annan stad så måste planeras i god tid). nu när jag tittade på listan var det inte mycket alls. varför gör jag alltid en så en stor grej av det?!
  • hannahsofia

det kanske bara är vi som är väldigt aktiva eller är det någon annan som tänkt på att det från början var många som skrev här men nu är vi en tre-fyra stycken? inte desto mindre trevligt men det slog mig nu, såhär mitt i natten när jag borde sova ;)

• Fossing77

De andra kanske tröttnade på oss ;)

jag hittade dem på Köp och sälj här :) Ett riktigt fynd! Betalade dem igår så nu väntar jag på att de ska dyka upp. :) Behöver bara byta bandet som sitter runt till ett mörkrött. :)

idag ska jag provdesigna våra vigselprogram och mejla till prästen för korrektur så jag inte missar något som bör vara där. :) Ska jaga konditoriet igen för att prata tårta (om småmonstren råkar sova samtidigt så jag hör vad dom säger i andra änden) och sedan ska jag fortsätta klura på bordsdekoren med min kompis. Kanske blir det en promenad till floristen med för att prata blommor...

• EA83

Det brukar ju lätt bli så att det är några som pratar på och andra som bara läser eller bara ville känna gemenskapen, typ!? :D

Igår så provdukade jag lite och jag är nöjd så som jag tänkt från början med tillägget att vi ska ha en liten fyrkantig ask med M&M's i till varje gäst... Så igår kollade jag runt på Ebay och hittade askar, sidenband och godis för ca 7.70 per person.. Frågade sambon och han sa bara gör som du vill :D PERFEKT! =)

Sen sa jag till honom att jag vill ha doftljus, Vita snöbär från Party lite, och där sa han också gör som du vill :D Knappt att jag fattar han bara låter mig göra som jag vill, det är mest han som drar i bromsen och tycker det blir dyrt... Men det jag får göra nu är att smida innan han hinner ångra sig ;)

Tror ni man kan vara allergisk mot doftljus förresten? Eller klart man kan, men denna doft är väldigt diskret, är det dumt?

Undra om jag ska ta tag i att ringa en släkting idag och kolla om det är ok att vi har en solo låt, de hade den när de gifte sig för 3 år sedan... Men det är den vi vill ha! Märkte det efterråt att de haft den... (dåligt minne av mig)

Jag vill också göra vigelprogrammen klara, men vi väntar på svar från spelmanslaget, får se om de kan spela för oss i in-&-utgångsmarsh... Och vi har inte funderat på vilka gånglåtar vi vill ha ännu... Och inte psalmer heller, det är svårt! Måste leta reda på en psalmbok och kolla vilka pslamer som jag gillar och vilka man tror andra kan sjunga till! Att göra vigselprogram känns rätt långt bort med andra ord! haha...

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?