11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Resten av alkoholen kommer vi köpa såna engångsfat till draftmaster (stavning) ni vet den där hemma ölmaskinen som vara populär för några år sedan, 170:- för 5liter..
Röttvin+vittvin kommer en bekant köpa i Tyskland i Oktober vet inte hur vi får välja där riktigt än.. han kommer köpa lite bailys och någon mer likör, sen har jag en JÄTTE flaska Xante som jag köpte på flyget som inte är öppnad än så tar vi den oxå.. :)
Vi kommer att köra på asti Martini, tycker man ska tycka om det man har i glasen så äkta vara går bort för oss...
Oj, ja några flak cider ska vi ha med :)
Vi ska ha whiskey, någon konjak och typ baileys. JAg dricker inget sånt alls, kanske kan klämma i mig en whiskey bara för syns skull men annars är smakar det uschianna.
Till bubbel vägrar min fästman ha någon asti :( jag tycker det är supergott och han vill ha äkta champagne som jag tycker är riktigt äckligt. så vi har kommit överrens om chapel hills, lagom sött, lagom torrt :)
sååå fiiint med guld i! jag vill med ha sånt, fast m2b hade aaaaldrig gått med på det ;D
Just det Asti Martini... hum, var det kanske den jag gillade bättre?! Måste nog köpa några småflarror och prova!
på söndag ska vi till ikea, idag har jag pratat med frisören och igår mailade jag med musikerna. fick bara ett sånt där superpirr i magen IIIIIHHHHH! det är så hääärliiiiigt :D