11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Ja, det är också ett alternativ som jag funderat vid :D
Min sambo är inte ett dugg allergisk, men har en vansinnigt uppmärksam näsa. Tror inte han hade kunnat äta middag med doftljus tända för då skulle hans mat smaka ljus ;)
Jag är med och tävlar lite med en bild på min sommarskrutta. :) Ni får gärna rösta lite om ni vill :)
www.brollopstorget.se/Forum-1-94/m4050332.html
Igår fick jag mail från cateringfirman om provätning, så det blir det till att göra i början av sept! Gott och spännande! =)
Idag mailade jag prästen för att höra vad som händer nu när jag fått Vigselbevis och Hindersprövning hemskickade, får se vad han säger =)
Nästa helg ska vi nog träffa våran solist och han som ska kompa.
Och jag måste ta tjuren vid hornen och åka iväg och prova om stolsöverdragen passar eller inte så jag vet om jag har merjobb att vänta... *phu* kanske ska låta huvudet vara i sanden ett tag till? ;)
Just det, lilla jag, det är lugnt jag har hittat noter och de var inte superdyra, tänkte bara fall att du hittat någon annan stans =)
ea83: tack för länkarna!!! :D Jätte fint!
Angående doftljus så är det så klart skitsvårt, man vill ju att det ska vara mysigt men det blir det ju inte om någon är allergisk ;D ;D ;D Vi kommer som sagt ha lite doftljus, men kanske såna doftoljegrejer på toaletterna, en av gästerna (en liten kille på 9år) är visst VÄLDIGT intresserad av att elda saker.. känns som att ha eld på toa då inte är det smartaste ;D
Idag ska jag leta smycken, vet på ett ungefär vad jag vill ha. Synd bara att min kompis är tre timmar sen redan!!!! :(
Jag har nu bytt ut mina smycken jag tänkte ha och köpt nya från Lourdes på Love and Be Proud. Behövde något lättare än det raka pärlhalsband jag först köpt av henne så det blev ett svävande halsband istället. Ljuvligt vackert!