• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Fossing77

Vi har träffat vår präst och valt psalmer :) Fått dem godkända av prästen med, då de inte är de vanligaste psalmerna, men han sa okej. :) Det är omskriva bröllops-/vinterversioner av de vigselpsalmer som annars används på sommaren, så som En vänlig grönskas rika dräkt, mfl...

www.vigselringen.com/psalmer.html

Vi ska ha "På bröllopsdagen ber vi" och psalm 861 :)

• Fossing77

Sedan blir det 2 solosånger "Utan dina andetag" och "You and me song" :)

• Future Mrs S

Vi har lagt ner hela fotograf grejen... vi hade inte tänkt ha någon från början men efter för mycket tid på bt kändes det som ett måste ;D Nu spar vi 4300:- och skiter i det, ska ha någon kompis som fotar för noll och ingenting det känns bra.. :) 

I helgen är det dags att börja göra efterrätts provsmakningar och en min bröllopstårta och se om den blir bra.. ska bli riktigt roligt.

Plugget har satt igång igen och vi har massor att fixa med hemma innan det blir vinter, rensa trädgården och sånt där roligt så nu ligger bröllopsbestyren lite nere. men mycket avklarat och mycket planerat..
    Ska åka och kolla kläder till m2b och beställa ring i veckan sen löser sig resten ;D 

• Fossing77
    Future Mrs S skrev 2011-09-06 13:01:49 följande:
    Vi har lagt ner hela fotograf grejen... vi hade inte tänkt ha någon från början men efter för mycket tid på bt kändes det som ett måste ;D Nu spar vi 4300:- och skiter i det, ska ha någon kompis som fotar för noll och ingenting det känns bra.. :) 

I helgen är det dags att börja göra efterrätts provsmakningar och en min bröllopstårta och se om den blir bra.. ska bli riktigt roligt.

Plugget har satt igång igen och vi har massor att fixa med hemma innan det blir vinter, rensa trädgården och sånt där roligt så nu ligger bröllopsbestyren lite nere. men mycket avklarat och mycket planerat..
    Ska åka och kolla kläder till m2b och beställa ring i veckan sen löser sig resten ;D 
    skönt att fotografskräpet löste sig.. han verkade ju liiiite lurig den...
  • hannahsofia

vi har inte träffat prästen än, hoppas på att m2b får tummen ur och ringer honom snart. å andra sidan fick vi brev om vem vi skulle ha :) och m2b känner honom så det är på hans bord ;) imorgon ska jag ta mig ut till en gigantisk 2handbutik och köpa grejer till dekorationer :)

• Future Mrs S

Då har vi fixat m2b's kläder.. han blev SÅ SNYGG!! :D :D Det var svårt som bara den att hitta kläder som satt bra det tog ägaren till affären 2 timmar och en jäkla massa nålar för hon får sy in så mkt.. :D M2b är värsta träningsnarkomanen och ordentligt v-formad så allt som satt bra över axlar+bröst hängde som säckar över magen :D :D Men vilken service dom hade, massor av hjälp och "det fixar vi".. :)
    Det blir svart smoking med svart väst med lite snirkligt svartmönster och sen fluga till det.. :D Får se om det blir svart eller rödfluga, där är vi lite oense ;D 

• Future Mrs S
    Future Mrs S skrev 2011-09-07 10:21:58 följande:
    Då har vi fixat m2b's kläder.. han blev SÅ SNYGG!! :D :D Det var svårt som bara den att hitta kläder som satt bra det tog ägaren till affären 2 timmar och en jäkla massa nålar för hon får sy in så mkt.. :D M2b är värsta träningsnarkomanen och ordentligt v-formad så allt som satt bra över axlar+bröst hängde som säckar över magen :D :D Men vilken service dom hade, massor av hjälp och "det fixar vi".. :)
    Det blir svart smoking med svart väst med lite snirkligt svartmönster och sen fluga till det.. :D Får se om det blir svart eller rödfluga, där är vi lite oense ;D 
    Just det så kläder insytt och klart+skor=1400:-!! Herregud så billigt!!!
  • Malois
    Future Mrs S skrev 2011-09-07 10:22:41 följande:
    Just det så kläder insytt och klart+skor=1400:-!! Herregud så billigt!!!
    Oj, det var billigt, får man fråga vart ni va????
  • Fossing77

Oj jösses! Det var billigt! Vart var ni då? Skövde?

idag ska jag hämta tårtproverna och vi har fått ritningar på festlokalen så vi kan bestämma bordsformationer. :) beställde en superfin korsett online igår och ska i helgen prova hela min outfit :) har börjat skriva placeringskort så smått med. När har ni andra sista osa? Vi har 12 sept.

• Future Mrs S

Här var vi:
     http://www.festfolk.se/
    det ligger i Lundsbrunn mellan Götene och Skara men dom hyr ut kläder till män över nätet oxå ett tips ;)
    Hon hade flera olika märken men m2b fick en cavaliere till slut för dom ska visst vara lite tajtare.. SÅ nöjda! men det var svårt att se alla fina klänningar och inte prova någon ;D ;D ;D

Kände mig liiiite tveksam till m2b's skor för dom syns liksom under att dom är använda men det kanske ingen tänker på? det är liksom ljusbeige sula under och den är lite sliten.. men vi kan ju inte gå och köpa ett par lackskor för det kanske? ;D Ska se om jag får upp en bild på m2b..  

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?