• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Future Mrs S

fossing: jag googlade fettknöl på ryggen och fick upp massa otäcka bilder, gör det ont? :O Ett ärr kanske du kan sminka över men hade jag varit du så hade jag nog köpt en bolera ut-i-fall-att liksom..:)

Hannahsofia: tårta är en svår post känner jag, jag är utbildad konditor och har jobbat som det så jag vill så klart göra tårtan själv, men att baka hemma är inte riktigt samma sak och jag hinner nte göra något extravagant..

---------------------
    Igår kunde vi bocka av ännu mer på listan, all läsk+loka inköpt. Caketopper inköpt. marshaller inköpt. Passade på att köpa läsken nu för dom hade något extrapris på willys så vi sparade 120:- på 15 1,5L drickor, bra ändå.. :)
    Caketopper köpte vi små bokstäver i trä på mio och dom var på rea så 9:- gick vår caketopper på ;D ;D

Idag hade jag tänkt ha en riktig fixardag men det blir inget bröllopsfix för vi har hastigt och lustigt blivit med badtunna så nu ska vi ut och förbereda för premiärbadet ;D 

• Fossing77
    Future Mrs S skrev 2011-09-03 13:01:13 följande:
    fossing: jag googlade fettknöl på ryggen och fick upp massa otäcka bilder, gör det ont? :O Ett ärr kanske du kan sminka över men hade jag varit du så hade jag nog köpt en bolera ut-i-fall-att liksom..:)

Hannahsofia: tårta är en svår post känner jag, jag är utbildad konditor och har jobbat som det så jag vill så klart göra tårtan själv, men att baka hemma är inte riktigt samma sak och jag hinner nte göra något extravagant..

---------------------
    Igår kunde vi bocka av ännu mer på listan, all läsk+loka inköpt. Caketopper inköpt. marshaller inköpt. Passade på att köpa läsken nu för dom hade något extrapris på willys så vi sparade 120:- på 15 1,5L drickor, bra ändå.. :)