• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Malois

Bara 2 månader kvar nu...................

• hannahsofia
    Fossing77 skrev 2011-09-11 09:50:26 följande:
    Jösses! Ingen man hemma än... sista beskedet igår var att en väldigt lycklig Calle hade somnat på soffan ;)

oj, jag vill åka nånstans med sooool och värme! Har egentligen bara varit på solsemester en gång så vart som helst går bra ;) men jag skulle vilja se Thailand, eller Västindien och Karibien :)
    hahahah men då har han det bra iaf! :)

jaa, ett sånt där paradis vill man verkligen åka till! vi funderar på maldiverna, också ett sånt där blått hav och palmerställe! där finns det massa fiskar man kan snorkla bland, bland annat sånna hitta nemo-fiskar! DET vill jag göra :D
  • hannahsofia
    Malois skrev 2011-09-11 10:19:11 följande:
    Bara 2 månader kvar nu...................
    IIIH! helt galet vad tiden har gått! :D
  • Fossing77

Ja ob vad det går fort! Provade ju alla kläderna igår och då kändes det superverkligt plötsligt! Det har ju varit så långt kvar så länge liksom :)

• Future Mrs S

fossing: HAHA Jag brallar på mig, ascool outfit, lagom pinsamt liksom ;D 
    Men jag hoppas faktiskt lite på att jag slipper möhippa, jag skulle bara gå helt bananas och ångra mig efteråt hahaha.. ;D Min m2b kommer absolut inte ha någon svensexa, han dricker inte sprit och känner ingen ens i närheten av Götene :D

Malois: Jag kände oxå att ringarna måste få kosta, känner mig dock lite slösig som beställde en ny förlovningsring igen, det blir min tredje och vi förlovad oss 10-10-10 ;D Men skit samma..
    Det är tråkigt att stryka grejer från listan men jag tror det blir perfekt ändå, vi kan nog leva utan khom loy lyktor och hundra marshaller liksom vilket jag ville ha egentligen ;D

----------------------------------------------------

Nu får ni hjälpa mig lite, jag har letat underkläder som en j*vla galning nu har jag fått för mig ändå att jag ska ha någon typ korsett fast mjuk ni vet en lååång bh (vad heter det?) och budgeten håller inte för att gå till en värsta proffsiga underklädesbutiken utan det är kedja som häller. Jag kollade hm (det är kört) jag kollade lindex dom hade vita på rean 50:- och 100:- som hittat!! Synd bara att dom var alldeles för små!!! Det fanns upp till 80 C och jag behöver 80 DD eller 85 D.. kollade kappahl samma sak där fina grejer på rean men alldeles för små.. Jäkla skit!!! Vart köper ni underkläder? 

• Fossing77

Jag har shoppat värsta superkorsetten jag ;) fan, håller in, puttar upp och det ena med det tredje ;) seriösa grejer ;D www.korsetten.se rekommenderas! Supertrevlig kundtjänst och stoppet sortiment. Jag gillar nätshopping ;) blev insnörad av tjejerna igår, det var intressant ;) behöver dock en pushup under... Barnen har stulit mina bröst ;)

• Malois

Future Mrs s, finns det ingen change i närheten där du bor? Drar samma stl som dig och har hittat där. Ska åka och testa lite till helgen... Men det beror ju på vad du är ute efter...

Smekmånad för oss blir utan bar, men våra är stora 13-21 så det går bra. Vet ej ännu vart har lite olika tankar kring det. Gubben vill tillbaka till Egypten, där han fria, men känns lite väl oroligt där än. Sen har vi önskat oss resebidrag i present och det beror väl lite på hur det slutar också.

Vi har inget jätte bröllop, utan vi blir 46 med oss och nästan bara släkt....
    Fick idag en ljudlänk på vår kommande solist, UNDERBAR röst... Så nöjd!!!

• hannahsofia

Future mrs S: ah, ja det är sinnessjukt svårt att hitta snygga billiga underkläder i detta lilltuttade land! själv hittade jag himmelriket i prag, där fanns stora storlekar och de var så perfekta så det vara att plocka ner från hyllorna och köpa direkt utan att prova för de passade ändå! fick ett gammelrosa set för en hundring som jag ska ha under, så himla fint!

Malois: har ni funderat något på gran canaria/annan kanarieö? soligt och fint och utan oroligheter! :)

• Future Mrs S

fossing: Där har jag kollat, fanns många fina grejer men för dyra, dom som var i min prisklass var typ "kasslerbody" vilket säkert skulle göra m2b VÄLDIGT glad för jag har inte ett gram fett på kroppen som skulle slänga åt alla håll ;D ;D HAHA

Malois: Nej inget sånt i närheten tyvärr, kollade på nätet men det verkade oxå lite dyrt..... :(
    Vill ha typ "vanliga" vita bh+trosor och vanliga strumpbyxor på dagen och sedan något att byta till på kvällen och då kan jag tänka mig det mesta faktiskt.. :) kanske bustier (just lärt mig det ordet haha) eller korsett eller något "nattlinne" haha :D  Nu kollar jag på ebay efter något att byat till på kvällen finns mycket fint men väldigt litet... inte snyggt ;D 

• Fossing77

Oooo! Jag har så roligt! Igår gjorde jag iordning toalettkorgarna jag fyndade här på köp och sälj. De blev kanonfina med mörkröda band och detaljer! Kom på fyndigheten att sätta fast våra små placeringslappar på snöret till organzapåsen istället för att knyta med ännu ett snöre och det blev jättefint! Vi har sista OSA idag och har fått svar från i princip alla, dock inte från min mormor och morfar (!) vilket är småskumt... Nog för att de är lite osams med min mamma, men svara kan man ju göra tycker jag ändå...Men, men, ska de sura kan de låta bli att komma och sabba vår dag tycker jag så jag är inte så ledsen över det.

Har sålt barnprylar på Tradera för 1500 kr så inte nog med att jag fyndat mig en ny id bare minerals foundation på Tradera, samt Didrikson-jacka och regnbyxor till store sonen, jag har dessutom unnat mig en fin fuktgivande ansiktsmask och en vattenfast mascara inför Dagen. :) Beställde även små självhäftande etiketter med vårt foto på från www.calligraphen.se, kul att ha till en chokladbit till kaffet. :) Pyssel och grejs, I love it!!

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?