11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Future Mrs S: Det jag funderade på med maskinen var om tu trätt den rätt? Annars kan de ju bli lite kinkiga på en... Men det lättaste är nog att ta hem mamma på besök så hon kan ställa in den till dig! Sen kommer det gå galant ska du se! =) Vad tråkigt att höra att du liksom jag hade en dålig dag igår, hoppas det känns bättre idag. Det är svårt när pengarna tryter, men jag tycker nog som du att 5-600 mer eller mindre för maten inte är direkt något att spara in på, spec då du vill ha med frukten!! I brudbuketten finns kanske endel att spara? Jag funderar på att köpa en vanlig bukett för ca 500 och köpa ett sidenband att trä runt själkarna, jag fick en chock när svägerskans bukett hade kostar 2100 och kom då på denna plan... Och angående alkoholen, kan ni inte ha det till självkostnads pris efter maten? Och säga att typ ett glas ingår sen kostar en öl 10:- Vinglas 20:- osv?
Igår hade jag som sagt en liten kris, mamma och jag har sytt 76 stolsöverdrag av en sort och av någon anledning har vi glömt att kontrollmäta den allt eftersom vi blivit klara med dem... När vi sedan börjar med den andra sorten så har vi en provstol och märker att det blir jättefel (enligt mig innan jag lugnat ner mig...) och då mäter vi de andra och de verkar också vara super fel i måtten!!! AAAAAAAA 76 st stoldöverdra felsydda?!?!?!?! PANIK och ångest och FAN helt enkelt!! Nu har vi iaf kommit fram till hur vi gör om de inte passar så som vi tänkt får början, men såklart blir det merjobb! Så jag får hålla tummarna att de passar nu när vi ska prova dem...
Mitt jack problem har löst sig, efter typ 5 timmar på ebay hittade jag den här:
Meeeeen!
Min sminkös har sagt upp sig! Hon "kom på" nu att det ju är en fredag och att hon inte har någon som tar barnen och hennes kille jobbar.... Så där står nu jag och stampar då....
Make up store - 1495:- inkl konsultation och produkter värda 450:-
Mist STHLM - 800:- + 200:- om man vill ha konsultation
Vad frisören tar har jag inte fått veta än... Bläääää! Jag trodde ju detta var löst!
Har en kompis som ska utbilda sig till makeupartist nästa år som kommer imorgon och testar om hon kan göra nåt bra av mig ;) Annars får jag fan punga upp ser det ut som... Vad ska jag ta bort då? Nagelfixet? En klippning innan bröllopet? Gah! Jag blir tokig!
Hannahsofia: Tack :D Jag tänkte först köpa en lång cape med luva med ludd och hela klabbet men ångrade mig i sista sekund och tänkte att den bara blir smutsig och tur var det för den kostande 1500:- ;D
Jag tänkte likadant, egentligen lite bart men vi ska ju inte vara ute någon lång stund ;D
Har två paket på posten att hämta ut idag så jag hoppas att jackan är ett av dom.. :) Passar den så har jag alt utom underkläder och jag ska inte ha något extra vagant, strumpbyxor upp till armhålorna och enkla underkläder ;D ;D haha