11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Har ni några tips till mig inför vår träff med fotografen ikväll förresten?
tror det stod något om det i någon bröllopstidning jg köpt så jag får börja leta nu ;D
Fin trappa å m2b förresten ;D Tror det kan bli kanonfoton där i november :)
Det kan vara bra att ta med exempel på vad du vill ta för bilder. Typ bilder du hittat som du gillar känslan eller stilen på. Vi vill tex slippa posera, för vi e helt enkelt kass på det ;) så vi kommer att ta lite mer bilder "i farten" om du förstår hur jag menar. Ögonblicksbilder liksom. Berätta även om det e någon bild du vill slippa, tex om du absolut inte vill ta bilder på dina skor eller sånt där. :) Så slipper ni lägga tid på att fota sånt du ändå inte vill ha bilder på senare :) Hittade en härlig länk igår med bilder...
jonaspeterson.com/wedding/wedding-nick-surya-basalt-colorado/
Jag har inte gjort någon to-do-lista ännu, känner mig rätt lugn även då vi inte har mycket klart. Vad borde jag stressa över som jag inte kommer på? :) Jag blir lite stressad över att andra är stressade och känner att jag missar nått!? :D
Idag fick jag frågan: "barnförbud, gäller det även mitt barn?" För det första så har vi inte barnförbud (vilket hon iofs själv insåg var en felformulering) utan en önskan om en barnfri kväll... Och vad svarar man på den frågan eg?! Vi vill helt enkelt helst inte ha barn med på festen och inte finns det utrymme för dem heller, de ska ju sova på kvällen och musiken kommer ju ljuda direkt efter middagen och middagen hoppas jag inte heller blir knäpptyst! Hur som så tycker jag det är jättesvårt att säga som det är, att vi vill ha det barnfritt... Samtidigt så vill jag ju att alla bjudna ska kunna närvara! SÅ SVÅRT!!
Jag har inte gjort någon to-do-lista ännu, känner mig rätt lugn även då vi inte har mycket klart. Vad borde jag stressa över som jag inte kommer på? :) Jag blir lite stressad över att andra är stressade och känner att jag missar nått!? :D
Idag fick jag frågan: "barnförbud, gäller det även mitt barn?" För det första så har vi inte barnförbud (vilket hon iofs själv insåg var en felformulering) utan en önskan om en barnfri kväll... Och vad svarar man på den frågan eg?! Vi vill helt enkelt helst inte ha barn med på festen och inte finns det utrymme för dem heller, de ska ju sova på kvällen och musiken kommer ju ljuda direkt efter middagen och middagen hoppas jag inte heller blir knäpptyst! Hur som så tycker jag det är jättesvårt att säga som det är, att vi vill ha det barnfritt... Samtidigt så vill jag ju att alla bjudna ska kunna närvara! SÅ SVÅRT!!
Det där med barn är ju skitsvårt! På vårt bröllop vill vi ha alla barn med och endel vill typ inte ta med dom och då blir jag ledsen över det och tycker typ att det kan kvitta ;D ;D
Men så är det flera som har frågat typ "är inte jag bjuden?" vem kan med det? har du inte fått någon inbjudan så är du inte bjuden, varför sätta oss på pottkanten så? :(
--------------------------------------
Köpte lite grejer till vår godis/snacksbuffe idag, pappmuggar med fint mönster att plocka godis i, en stor karamellburk och lite hjärtkonfetti till bordet.. blir nog fint. vet inte hur många sorters godis vi ska ha dock?
Tänkte typ chips, ostbågar, saltapinnar, frukt, aftereight, lösgodis i typ 4 sorter i olika burkar och sen små snickers/mars osv.. vad är lagom? vill inte lägga jätte mycket pengar på det heller.. :(