11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
M2b ska ringa runt och höra vad det kostar att hyra en smoking eller något (han vill inte ha något lång kavaj eller fracksvans haha) så får vi veta lite priser innan vi drar iväf och provar.. :)
Idag har vi (äntligen) bestämt musik till vigseln (måste ju får det godkänt för dock) och jag är nere på tre val angående min vigselring, men det är verkligen ett svårt val! Vi bor ju i hålornas håla så här finns en guldsmed som inte säljer titan alls (som vi valt) kollat i grannstäderna men dom har bara släta eller med en liiiiiten sten, ett ställe hade en jag gillade men den skulle special fixas i Fillipinerna för en hutlös summa så vi spar massor på att köpa online, men då kan jag ju inte prova olika kombinationer.. :/ Svårt...
Ska lägga upp en tråd här på bt och hoppas på råd ;D
titanringar.com har superfina!
Har du lånat en maskin? Eller har den gått sönder? Om du inte har manualen till den kanske du kan hitta den online? Är du van att sy på maskin?
Vi var helt inne på att handla därifrån, men så kom ju kuppen istället ;)