11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Ja, det är en fin kyrka :) de renoverar den nu med. :)
nä, visst är det fult att ifrågasätta varför man inte är bjuden! Jag skulle ALDRIG kunna med att göra så. Hu! Förstår inte varför man inte bara kan förstå att man kanske inte kan bjuda hela världen.. Suck!
vi betalar 3200:- för vår fotograf. Då ingår 25 högupplösta å 15 lågupplösta bilder, samt foto från vigsel till brudskål. Jag kommer ha med mig en kompis med bra kamera och fotointresse under hela dagen och flera vänner som fotar under festen :) så något bra borde vi få ut av det hoppas jag :)
Å ja... Grästorp är väl så där ;)
Delar med mig av en länk där man kan se när solen går upp/ner olika dagar och på olika platser runt Sverige..
http://www.prognosen.se/sol.php
15.55 går solen ner i Skövde (närmast oss på kartan) den 11/11 :) Då kanske vi kommer ut ur kyrkan lagon tills dess, men visst hade det varit fint med lite fotografering precis med solnedgången i bakgrunden?
Har jag berättat att Aftonbladet nog kommer på vårt bröllop? Helt vansinnigt! Ha ha!