Future Mrs S skrev 2011-08-23 14:22:08 följande:
Åhh vilken dålig stil!!!!!!!! Har hon småbarn? känns som det borde gå att få barnvakt det är ändå 80dagar kvar liksom.. men nu kanske du inte ens vill ha henne längre om hon ska krångla?
Jag hade tagit bort en klippning innan, det känns ändå så riskabelt ;D
Jag ska sminka mig själv, tur för mig att jag gillar smink för här finns det ingen som sminkar och åka till Skövde hade känts stressigt.. ;)
Angående strumpbyxorna, det gäller ju att anstränga sig på den stora dagen och vara extra sexig!! ;D ;D hahaha.. skämt å sido, jag frågade m2b vad han ville att jag skulle ha för underkläder på bröllopsnatten och han sa inga, då känns det som det kan kvitta och jag kör på underkläder som gör att klänningen sitter extra snyggt istället ;D
Hon är min systers kompis och jätteduktig, men tydligen en mästare på att lova att hon ska göra saker och sedan hoppa av när det närmar sig. Så hon ville väl inte helt enkelt och spelade småbarnskortet. Har hon inte mycket för då jag har 3 ungar, vara två med 15 månaders mellanrum och de går alldeles utmärkt att mobilisera. ;) Men, men... vill hon inte så vill hon inte och då slipper hon.
Problemet är att jag ju gått från illröd, till blond, sedan november förra året, vilket gör mitt hår rätt torrt just nu trots alla bra produkter jag har i det. Just nu är topparna inte direkt lätta att dra borsten igenom om man säger så... Men, men.. Jag får konsultera herr ekonomiansvarig när han kommer från jobbet och se vad han säger om saken... Även om jag har en kompis som ska komma och provsminka mig imorgon, så kommer jag ju ändå behöva köpa en del smink... Så fasen vet vad som blir billigast ändå... Får helt enkelt återinföra punkten på att-göra-listan och sätta fart med att lösa problemet... I värsta fall kan jag ju göra det själv.. Men jag hade liksom sett fram emot att få bli toksnygg för en gångs skull ;)
Jag kör nog bh, trosor och ev höfthållare som underkläder, mest för att blivande mannen uppskattar sånt. :) Klänningen går ju att snöra hur hårt jag vill så den ska väl sitta uppe på nåt sabla vänster ;)