• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • hannahsofia
    Future Mrs S skrev 2011-08-03 21:02:06 följande:
    Idag är det precis 100dagar kvar! :D :D 
    Vi skickade inbjudningar+namnändring+hindersprövning i fredags så nu har det börjat ringa människor som vill osa :) Roligt! :D

Fick min underkjol fr ebay och den ser ut så här:
     ladda-upp.se/bilder/481/
    med ett par såna här:
    ladda-upp.se/bilder/484/
    plus ett par fläckar.. Jag är alltså inte varken nöjd eller glad :( Sen var den för kort oxå men det var mitt eget fel som inte kollade det. Hoppas på att reklamera den. 

Malois: Jag var oxå inne på att hyra andra tallrikar men m2b satte ner foten ;D det är en ljusgrå rand runt kanten på tallrikarna i lokalen och det passar inte riktigt men jag får helt enkelt stå ut.. ;)
    Ska kolla din sida och se om du har några nya bilder på allt du sytt :)

ea83: Åhh jag hade stressat ihjäl mig om jag inte haft min klänning än, hahaha... jag köpte min i februari.. ;) Men den ska sys in och idag kom jag på att den ska sys om lite i ryggen oxå men inget svårt direkt..
    Stockholm har jag tyvärr ingen koll på :( Du kanske kan ringa och höra med dom? pruta lite kanske? ;) 
    Nej fy vad trist att det såg ut så! Hoppas verkligen att det går att reklamera!

Ja jösses, 100 dagar och allt går peppar peppar som på räls här! Klart kan mycket få fel ännu, men vi har fått tillbaka godkända hindersprövningspapper och allting bockas av allt eftersom :) så pirrigt hela tiden haha :D
  • Malois

Nu är inbjudningarna postade, så snart kanske det börjar komma in lite svar. Har lagt över den biten på min syster så det har hon koll på.  Fick besked om att min ring är klar om en vecka, så spännande. Sen ska den bara till guldsmeden som gjorde våra förlovningsringar för att skrivas i. Ville ha samma stil som i förlovningsringen, men har inte en aning om vad vi vill att det ska stå än. Gubben lägger bara tilll datumet i sin förlovningsring, men i min vigselring ska det stå lite mer, tror vi...
    Köpte tidigare ett par supersköna skor, men inser vid provning av klänning att dessa var för låga, eller klänningen för lång, beror på hur man vill se det. Så nu fnular jag på om jag måste sy upp klänningen, eller om jag ska leta nya skor. Är väldigt kinkig när det kommer till högklackat...
    99 dagar kvar och planeringen rullar fint... Vi hinner!!! Tänk så mycket att göra, men så kul...
    Hur tar ni er till/från kyrkan???

• Fossing77

Fick hem godkänd hindersprövning och vigselintyg i fredags :) spännande! Vi har lyckats välja ingångslåt tull kyrkan, planerar brudskål utomhus (!) och idag träffar vi vår dj för att prata musik under festen :) det rullar på :)

• Future Mrs S
    hannahsofia skrev 2011-08-03 23:07:45 följande:
    Nej fy vad trist att det såg ut så! Hoppas verkligen att det går att reklamera!

Ja jösses, 100 dagar och allt går peppar peppar som på räls här! Klart kan mycket få fel ännu, men vi har fått tillbaka godkända hindersprövningspapper och allting bockas av allt eftersom :) så pirrigt hela tiden haha :D
    Jag hade fått ett mail från dom nu.. jag skulle få tillbaka 2 dollar så tyckte dom att det var bra.. :S Ehh inte roligt! Kjolen ser faktiskt ut som om den kommer gå sönder mer och mer i sömmarna sen småhål och fläckar.. :( Inte roligt.. Hoppas jag får mer pengar tillbaka sen kan vi förstäärka vissa sömmar och lägga på lite fler lager tyll så blir den perfekt.. :) Känner mig ganska snål som köpte den så billigt och ändå klagar men rätt ska vara rätt ;D

• Future Mrs S

Vi kommer nog fotografera innan bröllopet och jag ska be någon vän vara med och hålla klänningen och fixa håret, hålla paraplyt och ge mig en filt emellanåt så jag inte fryser ihjäl hahaha stackars människa ;D Sen får hon köra oss till kapellet i sin bil en vanlig volvokmbi haha.. Efterå kommer vi nog åka häst och vagn, min mammas kusin har hästar och vagnar så hon ska fråga honom :) Hoppas att han har någon stängdvagn..
    Egentligen är vi mer sportbils-typer och jag är ganska rädd för hästar, men alla sånna bilar står nog i garage i november ;D

Idag ska vi återigen ringa fotografen som aldrig svarar börjar bli lite svettig över det faktiskt... :/ 

• EA83

Nu har jag varit och provat klänning, har hängt undan en som jag ska tänka på till imorgon och om jag vill ha den ska jag åka in och betala handpenning... Den är HELT annorlunda från den klänningen jag eg vill ha och jag har inte fått någon WOW-känsla.. Men den är jättefin! Mest jag som såg tråkig ut... Ska se om jag kan trixa upp en bild får se vad ni tycker om den :D

• EA83

Den är lite för tight, endera ska den sys ut eller så klarar jag av att gå ner några kg till =)

• EA83

Den är superfin över bysten, men det enda jag sagt är att jag INTE vill ha en strapless klänning! MEN man kan ju ändra sig... SVÅRT!!!

• Pernillapernilla
    LOMARE skrev 2010-10-01 18:47:31 följande:

inte fler? det trodde jag...

Vi ska oxå gifta oss denna dag...
  • hannahsofia
    EA83 skrev 2011-08-04 21:22:08 följande:
    Den är superfin över bysten, men det enda jag sagt är att jag INTE vill ha en strapless klänning! MEN man kan ju ändra sig... SVÅRT!!!

wow vilken fantastisk klänning! tycker att den är superfin utan band och du passar verkligen i den! du har ju snygga axlar med så jag tycker absolut du ska visa upp dem :)
Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?