11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Nu är inbjudningarna postade, så snart kanske det börjar komma in lite svar. Har lagt över den biten på min syster så det har hon koll på. Fick besked om att min ring är klar om en vecka, så spännande. Sen ska den bara till guldsmeden som gjorde våra förlovningsringar för att skrivas i. Ville ha samma stil som i förlovningsringen, men har inte en aning om vad vi vill att det ska stå än. Gubben lägger bara tilll datumet i sin förlovningsring, men i min vigselring ska det stå lite mer, tror vi...
Köpte tidigare ett par supersköna skor, men inser vid provning av klänning att dessa var för låga, eller klänningen för lång, beror på hur man vill se det. Så nu fnular jag på om jag måste sy upp klänningen, eller om jag ska leta nya skor. Är väldigt kinkig när det kommer till högklackat...
99 dagar kvar och planeringen rullar fint... Vi hinner!!! Tänk så mycket att göra, men så kul...
Hur tar ni er till/från kyrkan???
Fick hem godkänd hindersprövning och vigselintyg i fredags :) spännande! Vi har lyckats välja ingångslåt tull kyrkan, planerar brudskål utomhus (!) och idag träffar vi vår dj för att prata musik under festen :) det rullar på :)
Vi kommer nog fotografera innan bröllopet och jag ska be någon vän vara med och hålla klänningen och fixa håret, hålla paraplyt och ge mig en filt emellanåt så jag inte fryser ihjäl hahaha stackars människa ;D Sen får hon köra oss till kapellet i sin bil en vanlig volvokmbi haha.. Efterå kommer vi nog åka häst och vagn, min mammas kusin har hästar och vagnar så hon ska fråga honom :) Hoppas att han har någon stängdvagn..
Egentligen är vi mer sportbils-typer och jag är ganska rädd för hästar, men alla sånna bilar står nog i garage i november ;D
Idag ska vi återigen ringa fotografen som aldrig svarar börjar bli lite svettig över det faktiskt... :/
Nu har jag varit och provat klänning, har hängt undan en som jag ska tänka på till imorgon och om jag vill ha den ska jag åka in och betala handpenning... Den är HELT annorlunda från den klänningen jag eg vill ha och jag har inte fått någon WOW-känsla.. Men den är jättefin! Mest jag som såg tråkig ut... Ska se om jag kan trixa upp en bild får se vad ni tycker om den :D
Den är lite för tight, endera ska den sys ut eller så klarar jag av att gå ner några kg till =)
Den är superfin över bysten, men det enda jag sagt är att jag INTE vill ha en strapless klänning! MEN man kan ju ändra sig... SVÅRT!!!
inte fler? det trodde jag...