• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • EA83

jag kan fortfarande inte lägga in bilder här, så det ligger en bild i min profil...

• Fossing77

Jenniejummie & EA: underbart ju!!! Härligt med Hippor! :)

• hannahsofia

hahahah det låter och ser ut som ni haft helt fantastiska hippor! :D

• EA83

Jag måste bara berätta något skumt! Eller vi misstänker väl att någon kompis spelar ett spratt med oss, men vi vet inte... I fredags så kom Fiskarhedenvillans katalogen hem till oss, adresserad till Fredrik, igår kom Skånskabyggvarorskatalogen och Swanssons resekatalog (också till Fredrik), idag kom deturs resekatalog (till mig) och någon annan byggkatalog (till Fredrik).... Nog låter det som något sorts skämt från någons sida?! Är detta nått man gör när någon gifter sig? Någon som vet? Det kan ju inte vara utskick som kommer bara för att man ska gifta sig? Eller? =)

Idag är det träff med prästen i kyrkan som står på schemat =)

• Fossing77
    EA83 skrev 2011-10-04 13:34:56 följande:

Jag måste bara berätta något skumt! Eller vi misstänker väl att någon kompis spelar ett spratt med oss, men vi vet inte... I fredags så kom Fiskarhedenvillans katalogen hem till oss, adresserad till Fredrik, igår kom Skånskabyggvarorskatalogen och Swanssons resekatalog (också till Fredrik), idag kom deturs resekatalog (till mig) och någon annan byggkatalog (till Fredrik).... Nog låter det som något sorts skämt från någons sida?! Är detta nått man gör när någon gifter sig? Någon som vet? Det kan ju inte vara utskick som kommer bara för att man ska gifta sig? Eller? =)

Idag är det träff med prästen i kyrkan som står på schemat =)

Ha ha! Det låter ju som nån driver med er, vad spännande! Undrar hur de tänker med det där. :) Det där e ju kataloger man måste beställa för de ska komma annars.
  • Future Mrs S

Fick hem mitt strumpeband idag gött att det passade det var ett "one size fits all" band från ebay för typ 40:- men det var verkligen superfint, känns bra! :D Ville inte lägga mer än 50:- på just den grejen jag är värsta snålapan när det gäller sånt där för m2b kommer kanske inte ens se det, han är rätt blind på sånt ;D 

Jag tycker det låter så kul med era möhippor ändå funderar jag på att säga att jag inte ens vill ha någon, känns som vi har för lite tid! Sen jobbar jag natt varannan helg låååånga pass och vikarierar för en annan tjej två långa nattpass till varje vecka så tiden är verkligen knapp nu...  

• Jessikad

Strumpeband? Ytterligare en sak att sätta upp på listan...puh... Kanske skiter i det, ja. Tror inte min blivande tänker på det heller.
    Men vi ska till florist i veckan! Det ska bli kul. Jag ska ha en enkel bukett med kallor tänkte jag. Hoppas bara att de har fina kallor mitt i hösten/vintern...

• Fossing77

Mrs S: Min möhippa var så underbar, bara saker jag älskar, ingen fyllehets, inga pinsamheter på stan... Bara närmsta tjejerna, supergod mat, bubbel i mängder, gamla pinsamma historier och massa asgarv och fniss ända till 3 på natten. Kunde inte gjort det bättre själv. :)

Jag fick mitt strumpeband av en kompis. Något fått alltså. ;) Å blått på en gång. ;) Fast jag vill göra så här med....

Min bukett blir så här... Enkel och ljuvlig :) Med mörkrött sidenband då så klart. :)

• lilla jag

Jätteroligt att läsa om era möhippor! Jag vet nästan helt säkert att det inte blir nån möhippa för min del men det känns helt ok.
    Nu kanske jag är lite obildad när det gäller strumpebandets funktion. Så därför undrar jag varför man ska ha det? Jag vet att mannen kan ta av det under festen med tänderna men har det någon mer funktion?

• Fossing77

Mest en rolig grej med strumpebandet ju, att det bara finns där liksom. Plus att man med det lätt kan få in något blått om man nu vill hålla på det :)

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?