11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
jag vill bara ha rosor, jag älskar rosor. helst hade jag velat ha löjtnantshjärtan men det är ju lite fel säsong för det, så rosa rosor i olika nyanser blir det! lite vilt och galet :)
det är ju ett helt perfekt pris för nåt sånt! :D
Vad ska ni ha för strumpor? Har hakat upp mig på vilken färg jag ska ha... Vita? Hudfärgade?
Vita strumpor känns lite konstigt mitt i höst-vintern så jag kör nog på hudfärgade. Jag är så himla blek i vanliga fall så lite färg är ju aldrig fel!
Och idag blir det blomkoll! Jag skulle egentligen vilja ha typ 7-8 kallor i en enkel bukett med långa stjälkar men jag har sett en del bilde roch vissa har så tjocka stjälkar att de blir gigantiska i omkrets och då är det ju inte snyggt. Men det ver man ju inte innan, antar jag.
Men vem vet? När man står där hos floristens kanske det blir något heeeelt annat Fast inte rosor för mig för jag är inte så förtjust i rosor.
Kul med glasen Future!
jag kör nog också hudfärgade strumpbyxor, mitt största problem verkar dock bli att hitta ett par utan sömmen över magen för det verkar som att den lilla "sömstumpen" längst upp syns genom klänningen då... i-landsproblem ;D
Ja 80-tal eller småflicksstrumpor - och ingetdera vill man ha , hahahahah!
Visst är det lite skönt med dessa i-landproblem. Då kan man luta sig tillbaka och tänka att om det var det värsta problemet just nu - ja då är det ok!
Sådär, nu har vi bokat tid för att prova tårta, svärfar har fått all information om hur blommorna ska vara, transportbolaget återkommer i veckan, klänningen ska provas nästnästa veckan och det enda som egentligen inte är gjort är att vi hyrt glas och inte gjort fest/vigselprogram. Känns rätt gött, nu behöver jag ju inte stressa! :)