11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Tackar tackar *rodnar*
jessikad: jättefina! :)
m2b är iväg på jobbresa just nu, får fråga honom när han kommer hem vad han tycker.. för om jag inte ska dricka så vill jag inte dricka alkoholfritt heller, då dricke rjag hellre vatten eller cola. men som någon av er skrev så kan det ju vara trevligt att iaf få välja vad man vill! och det är ju en del som kör, hade bara inte haft en tanke på det så tack för tänket :D
jösseeees vad nära det är nu! imorgon får jag schema på veckan när vi gifter oss och då kommer det kännas så jäkla riktigt! liksom kunna se där på schemat att jag är ledig! (har bara tre veckors framförhållning på schemat..)
Jättefina klänningar Jessikad!!
Hur gick det med embossingen igår Fossing? Jag hade en liten skrämsel upplevelse igår när jag embossade vigselprogrammen, de oranga papperen blev missfärgade av värmen och blev ljusare ju varmare det blev... Som tur var så gick det tillbaka när papperet blev kallt igen!! 1000 tankar hann gå genom huvudet vill jag lova!!
Alkoholfrittvin smakar ofta pekka, men hon på bolaget sa att de jag köpte var ok, så jag får lita på det! Och alla får välja vad de vill ha =)
Imorgon hämtar jag min ring!!! =)
Tjoho! Embossning går som en dans! Har bara gjort tester hittills, ska få hem papper med tunn linje längs kanten från C så jag kan sätta fart sen. Här är mina prototyper som jag målat för hand och embossat.
Embossing är kul! Jag har vårt monogram embossat i guld på inbjudningarna, vigselhäftet, festhäftet och sedan tackkorten =) + att jag embossade namnen på namnlapparna =) Jag använde en vanlig spishäll (gammal variant). Hoppas du tycker det är lika roligt som jag gör Fossing! Men Fossing, lev 10-13 nov måste ju bli helt i tid!!! 12 & 13 är ju lördag-söndag och då är det ingen leverans! Så det måste komma tors eller fre! :D Liite i senaste laget, men det borde funka om det går fel kan du ju ha denna bilden som backup och säga ledsen darling, men den kommer på måndag :D
Till bubblet blev det faktiskt en som hette typ peach pearls/pears (osäker) boalags tjejen sa att den var god =) Vi tänkte köpa en back lättöl eller två också, upphälld öl ser man ju ingen skillnad på :D
Åh, jag måste ju visa oxå!
Jag har ju handlat mina smycken från Love And Be Proud, en jätteduktig och trevlig tjej som gör superfina grejer. Har dessutom köpt tack-gåvor till tärnor, värdinna, solist, make up och fototjej där. :)
Nu har hon gjort ett Jenny-armband till mig! :) Hon är supergullig!
loveandbeproud.shop.textalk.se/sv/brollop/armband/armband-jenny.html
Passar mitt halsband perfekt!
Jessikad: Men gud jag förstår dig verkligen klänningen blev ju superfin!!!! Den sitter jur sjukt bra utan att du ens knäppt den :D bonusens klänning var absolut fin den oxå ;D Tycker att din klänning blir nog så brudig, men bjäffset är borta alltså, jag är ju bjäffs-förespråkaren nummer ett men det behövs inte det händer så mkt med klänningen ändå;)
fossing: snygg embossing!!! Gillar er logga tänkte jag skriva men jag menar så klart ert monogram ;D
-------------------------------------------------------------------------------
Ikväll ska jag prova klänningar... jag kunde seriöst inte sova inatt för det, jag skullr upp och köra m2b till hans samåkning idag så jag kunde ha bilen sen.. hade inte somnat när jag körde honom.. somnade väl vid 7 och vaknade nu 10.30.. TRÖTT!!!!! Legat och tänkt på klänningar, är rädd att jag köper något idagsom inte känns helt bra, typ något jag inte tänkt mig.. jag vill ju ha fluff och inget släp men känner jag mig själv rätt så kan jag lika gärna komma hem med en slimmad klänning utan fluff med släp och urringad som jag inte heller vill ha egetligen.. :( :( :( eller ivory istället för vit..
Håll tummarna för mig ikväll att det finns en fin "fluff"klänning, vit i min storlek på rean ;)
Du får säga: "Ursäkta jag ska bara läsa vad jag vill ha i tråden", mitt i provandet om du tappar fokus å surfa in med mobilen ;) eller hålla oss online å fota alla du provar en efter en så vi kan tycka å tänka live ;) Buketten är underbar! Men det vet du ju redan att jag tycker ;) 23 dagar kvar nu ;)