• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • hannahsofia

vi har också fått förfrågningar om folk får ta med sig respektive men vi har sagt blankt nej. om folk inte kunnat informera oss om att den extra personen fanns antingen när inbjudan eller save-the-date-korten gick ut eller när den bjudna gästen osade så känns det inte som att de har något där att göra... jag menar, om någon blir pojk-och/eller flickvän nu så är de tju knappt seriöst och vi är ju redan klara med meny (har sittande) och tårta och bordsplacering och hela kitet.. och det har de gäster som frågat accepterat :)

• Future Mrs S
    hannahsofia skrev 2011-10-28 17:58:16 följande:
    vi har också fått förfrågningar om folk får ta med sig respektive men vi har sagt blankt nej. om folk inte kunnat informera oss om att den extra personen fanns antingen när inbjudan eller save-the-date-korten gick ut eller när den bjudna gästen osade så känns det inte som att de har något där att göra... jag menar, om någon blir pojk-och/eller flickvän nu så är de tju knappt seriöst och vi är ju redan klara med meny (har sittande) och tårta och bordsplacering och hela kitet.. och det har de gäster som frågat accepterat :)
    jag känner llite att hur kan folk ens med att fråga nu 2 veckor innan? ;D jag är inte lika tuff då så klart så vi har sagt ok nu.. :( 
  • hannahsofia

nej jag tyckte med det var på tok för sent men jag brusar upp mig så lätt och det var en gäst till m2b så han fick säga nej på ett betydligt trevligare sätt än vad jag föreslog ;)

jag hade aldrig kunnat fråga så sent, och det är dessutom ingen person som jag anser är så nära liksom. jag menar, hade det varit min systers eller en av mina närmsta kompisar så hade jag kanske kunnat tänka mig det...

• EA83

Fossing, nu när du säger det så var det ju precis det jag själv tyckte om namnen också! Hoppas du hittat en annan lösning nu då! =)

Future Mrs S: Vad glad jag blir när du säger det löser sig med klänning och att det känns bra!! och skönt att det kom "redan" nu och inte bara dagar innan bröllopet! Jag är ingen slöjperson så jag lägger ner min röst i den frågan, båda frisyrerna är jättefina, så jag är inte till någon hjälp där heller! =)

Min kusin la till en + en här om veckan, men hon var bjuden med en + en fast det fanns ingen när hon osade... Men det känns ok ändå, kul att se vad hon har för kille nu, den förra var inte mycket att ha...

• Nudax

Shit, nu börjar det närma sig för er i denna tråd! =D Blir nervös å era vägnar =D

• hannahsofia
    EA: jo det är klart, om de har blivit bjudna med plus en så kan jag tycka det är okej, om man har möjlighet att ändra i det man redan har liksom :) men vi har inte velat ha några plus en alls, vi vill bara ha folk vi känner och såklart om de har någon långvarig partner som det är seriöst med :)
  • Fossing77

Åh härliga pysselkväll med Syster och söta M! Alla vigselprogrammen vikta och mer än hälften av omslagen till festhäftespyssel embossade :) blir så fint! Alla banden är klippta med :) En sån kväll till så är det klart! Inlagorna tillägget blev kanon! Provexet ser jättefint ut så så blir det! Korrekturläsa ordentligt bara :)

• Fossing77

Sitter hos frisören... Slingor, klipp, kaffe, choklad å lånad iPad. Sabla lyx! ;)

• Future Mrs S

fossing. kul med pysselkväll och skönt att det börjar bli klart. själv sitter jag och kollar på medan min klänning sys in.. minns ni att jag för några veckor sedan köpte en korsett den är för stor nu hållr inte varken upp eller in.. det är hyskor och inte knyt suck. måste köpa nya underkläder.. måste hitta någon som kan gravera i m2bs ring alla säger gå dit du köpte den vi graverar inte i titan men vi köpte dom på nätet blä.. vågar inte skicka iväg dom nu!

• Jessikad

Ja nu jäklar är det nära. Jag vill också vara klar med festhäftet, vet inte ens var jag ska skriva ut det nånstans. Kanske min syrra har en A3-skrivare på sitt jobb...Jag får fixa det nästa vecka för nui är jag i södertälje med min son. Sonen har idag provat skor och kavaj och är så nöjd! 9 år gammal och älskar att ha på sig skjorta slips och kostym (vad är det för fel på ungen?), det är bra i vissa lägen. Lite svårare när man ska förklarara att han inte får ha det på sig till skolan... Flört

Jag kan berätta att i nästa Amelia Brud och bröllop så har jag skrivit en artikel (jag är journalist) om hur jag köpte klänning från Kina. så kan ni läsa och titta på mig i fina klänningen Cool

Kram på er!

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?