• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Future Mrs S

jessikad. gud vilken gullig unge! tur att han inte är tvärtom och vägrar komma i något annat än keps typ haha. och va kul med artikeln!!! det ska jag absolut kolla in! känns bra att komma ut med iden med kinaklänningar tycker jag i många butiker köper man ju samma sak fast mkt mkt dyrare!

• Future Mrs S

idag är jag glad.. jag har träffat sömmerskan som hjälpte till att nåla allt helt gratis sen kan mamma sy det själv så jäkla skönt! den ska sys in på onsdag så jag har till dess på mig att skaffa underkläder så den sys perfekt sen. har hällt allt godis som är styckförpackat i sina burkar till godisbuffen.. passade naturligtvis på att provsmaka oxå ifall det var någon godis för mkt för att kunna stänga locken hihi. nu är jag helt slut.. sov jätte dåligt och var så stressad över klänningen och nu när det släppt är jag t.r.ö.t.t. ska skriva listor ikväll på allt som är kvar. ska ni ha vickning? vi kör på klassiska korv med bröd men nu är jag inne på mosbricka vi blir ju bara typ 40personer så pulvermos är ju inte jätte jobbigt att fixa.. ketchup senap rostadlök sån där gurka vad heter det? och lingonsylt.. gott eller hur? blir ju lite mer med mos och enkelt att göra. eller gillar inte folk pulvermos? vad ska ni ha för vickning?

• Jessikad

Jag ska ta kort på sonen när han kommer hem, han är på BatmanLive med sin far och då fick han lov att ha de fina kläderna för att testa och gå in skorna litegrann. Mycket nöjd ung man!
    Oj, vi ska inte ha vickning alls och jag hade inte bjudit på pulvermos. Gärna en korv med goda tillägg men inte pulvermos, det får dålig korvkiosk-feeling...
    Däremot så har vi lite uppsamling hemma hos oss dagen efter och då blir det nog så att vi dels äter upp resterna av buffén och dels något annat och då är det risk för korv. Kanske någon god chorizo eller baconwurst eller nåt... det funkar ju alltid Glad

• EA83

Vi kör bullens och bröd :) ketchup & senap :) kan tipsa om att willys hade bullens för 112:- på coop kostade de 159:- så var observant, det blir lite skillnad i pris iaf... beställde korvbröd här om dagen. Festhäfterna är nästan färdig komponerade & jag har fått till alla siffror rätt, det var lättare än väntat! :) nu ska vi i princip bara läsa igenom det och sen börja massproduktionen...

• Fossing77

Mrs S: Du e verkligen inte sams med dina kläder ;) Hoppas det löser sig :)

Själv är jag slapp som få efter min lyxiga dag hos frisören :) Så härligt att bli ompysslad och äntligen få fixat håret :) Fick konsultation av Jasenka som ska fixa min uppsättning samtidigt så det kommer bli kanon! Spatserade lite på stan efteråt, köpte lite kläder till barnen (lite till bröllop, lite annat slank ner med ;)), köpte läppenna och läppglans på Make Up Store och stay ups till mig. Rätt mysigt att gå runt lite själv. :) ska klippa Tristan nu på onsdag och även köpa ett par slingor löshår, eller ja lösa flätor, till min uppsättning. :) Börjar närma sig klart nu :)

• Jessikad

Åh Tristan är ett så fint namn! Hade jag fått fler barn så... Min son heter Adrian, lite i samma anda Glad

• Fossing77

Jessika: Adrian är Jättefint! Lite åt samma håll :) Vi har en Elliot, en Tristan och så lilla Mira :)

• Fossing77

Mrs S: titan går väl inte att gravera hur som helst?? Det krävs specialgrejer för det e så hårt :)

• Future Mrs S

Jag tänke oxå att mos till korven blev lite korvmoj men jag gillar ju iofs korvmoj ;D ;D haha.. får se vad m2b säger.
    Jag kollade faktiskt på willys på korv men på vårt willys kostade den 160:-/burk va dåligt! Jag köpte inte än tänkte kolla någon mer affär.. annars var den korven i plastförpackning billigare vet inte om det är skillnad på dom? det var inte bullens dock, tror det var lithelles? eller sibyllas? :S jag vt inte...

jag hann med en snabbis på lindex och leta bh men det gick inte alls! har en bh fr lindex som verkligen är bra (ok jag har en vi en svart och två beiga likadana haha) men den är för stor och naturligtvis hade dom inte storleken jag behövde..  jaja jag har ju tid på mig ;)

fossing: skönt med lite lyx :D Själv hatar jag att gå till frisören och gör det aldrig, jag har typ aldrig blivit nöjd och jag tycker jag ser hemsk ut med den där poloskynkegrejen på mig haha... ;D Jag klipper alltid mitt eget hår, eller jag "skär" det.. då blir det precis som jag vill :)
    Och jag har ingen aning om hur dom graverar i titan, jag har tänkt att säljer man titanringar så graverar man i dom men nej inte då... :( men graveringen är ju inte så viktig ändå.. kan skicka m2bs ring på gravering när vi är på bröllopsresa så saknar han den ändå inte ;) 

• Fossing77

Mrs S: I löööv frisören! Iaf min frisör :) Hon vet precis hur jag vill ha det och det blir alltid kanon! Jag har gått från tokröd till rågblond sedan november förra året, hon har gjort underverk! Vi trodde inte det skulle gå ens :) men nu e det fin-fint! :) Smart drag att skicka ringen när ni e på resa :)

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?