• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Fossing77

Hannah: Ha ha! Vilken enastående koll! Vi har ju redan Aftonbladet inblandat så det kändes inte direkt stökigt med en liten lokalartikel med :) om nu Aftonbladet kommer, vet inte om de hört av sig mer till vår dj faktiskt ;)

• jenniejummie
    fabbis63 skrev 2011-11-03 15:49:58 följande:
    Hej! Hoppas ni blir friska allesammans....jag är så orolig också för på sonens dagis går det både magsjuka och vattenkoppor så fattas bara att han blir sjuk nu tills nästa fredag!! Han har ju den oturen att bli sjuk när det minst passar sig :( Men vi får hålla tummarna på att det inte blir så denna dag. Ha ett fint och ljuvligt bröllop :)
    Tack!

lilltjejen spydde sista ggn vid 4 imorse så nu är d bara å vänta och se om den manliga delen av familjen klarar sig.

peppar peppar
  • EA83

En vecka kvar nu! Känner mig lite stressad över klänningen, jag tordde den skulle vara klar denna vecka, men de har inte börjat ändra på den ännu, så ons fm ska jag få prova den!! Lite tight inpå tycker jag, men men, det är inget att göra något åt...

Är det bara jag som börjat undra vem som skriver inlägg 1111?? ;)

• Future Mrs S

mina ringar har kommit!!! dom är perfekta! skönt att ha det mesta fixat nu.. i helgen blir det massor av fix.. kan inte fatta att det är på fredag!!!!!

• EA83

Vad skönt att höra att ringarna kommit Future Mrs S, då antar jag att du kan koppla av! =)

Nu sitter jag med färg i håret, lite galet... Men jag hoppas på bra resultat annars får jag panik!!! :D

• EA83

Jag färgade håret igår.... ingen direkt hit måste jag säga!! Det blev mörkare än jag förväntat mig, så jag är inte direkt nöjd... får se hur det känns om några tvättar, eller om jag måste gå till en frisör och fixa om håret... :S Dumt dumt dumt att exprimentera med håret så här en vecka innan, jag vet... Men jag hade i samma färg som sist, men det blev mörkare ändå... :S

• Fossing77

EA: oj då! Hur går det med håret nu?

• Future Mrs S

ea: det känns sjukt skönt att både ringar och klänning är fixat! men du skrämmer upp mig jag köpte hårfärg igår och ska färga imorgon borde inte väntat tills nu men nu blev det så.. hoppas du trivs med färgen nu eller att det går att fixa! btw fossing fick du tag i löshår i rätt färg? .................... idag har vi fixat med caketoppern.. håller på att baka knäckebröd till snittarna och frallor till buffen hjärtan så klart är även mitt uppe i att sy löparna till borden. många bollar i luften nu. hur ligger ni andra till tidsmässigt? jag känner att jag har ganska mkt kvar..

• EA83

Det känns lite bättre idag, mamma och pappa såg inte ens att det var mörkare, det är ett bra tecken då de inte tycker om när mitt hår är för mörkt.. jag ska iaf tvätta håret ofta, minst en gång om dagen för att försöka få ur lite mer färg...

• Fossing77

Hittade löshår på Borås-loppis-sidan på Facebook :D helt nytt, 100:-! ;) där sparade jag 650:- ;)

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?