• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Pebbles

Grattis till alla 11-11-11 brudar!

Loves it!
  • Fossing77

Hur hade ni det?? Vi hade en magisk dag! Helt fantastiskt!!

• Future Mrs S

Jag har fortfarande inte fattat det, dagen gick alldeles för fort men vart helt fantastisk!!!! :D :D 
    Grattis till alla er andra och tack för grattis från alla som skrivit i tråden!! .D :D

Numera kan jag titulera mig fru och min MAKE var makalöst glad igår och avlslutade festen med breakdace moonwalk och luftgitarr på scen hahahahhahaahha!!!! Det ska ni få slippa se men jag delar med mig av länken till vår film som vi visade på festen :)

">

• Fossing77

Mrs S: låter fantastiskt! :) vår dag var heeeelt magisk!

• pärlan01
    Future Mrs S skrev 2011-11-12 18:52:54 följande:
    Jag har fortfarande inte fattat det, dagen gick alldeles för fort men vart helt fantastisk!!!! :D :D 
    Grattis till alla er andra och tack för grattis från alla som skrivit i tråden!! .D :D

Numera kan jag titulera mig fru och min MAKE var makalöst glad igår och avlslutade festen med breakdace moonwalk och luftgitarr på scen hahahahhahaahha!!!! Det ska ni få slippa se men jag delar med mig av länken till vår film som vi visade på festen :)

">

" target="_blank">

grattis till er :)
  • Frida85L

Grattis alla.
    Själv blev jag förlovad 11-11-11, min karl gick ner på knä och friade=)

• pärlan01
    Fossing77 skrev 2011-11-12 21:34:32 följande:
    Sneakpeak.... ;)

Grattis vad fina ni va :)
Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?